hanbjo Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Litt off topic, men er det noen som veit hvordan man legger innlegg i favorit lista ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Tråder tenker du på? Er ikke helt sikker, mulig valget ble borte under oppgraderingen. Det er ikke mulig å legge tråder som Favoritt enda, men det blir nok fikset snart. Endret 28. februar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Da har jeg demontert all hardware i kassa igjen og er klar til å starte pussingen Endret 6. mars 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Har startet å pusse litt nå, får se om jeg kanskje får freset i morgen. Men skal gå med bøsse for Kreftforeningen, så få se. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Du får nok prioritere sistnevnte først Hvordan går det med jakten på nytt skjermkort? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Ikke noe nytt angående skjermkortet enda, håper på å få vite noe i løpet av neste uke Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvorfor nytt skjermkort? Fungerer ikke Gigabyte kortet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Nei, det ser ut til å ha tatt kvelden Ble bare svart skjerm her om dagen og maskinen slo seg av. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 dette er DRIIIT kult! er noe av det råeste jeg har sett :O stå på med suveren jobb! okei ser det er egen komentar topic. slett inlegg over.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Takk skal du ha Ps: Tok å flyttet innlegget ditt fra arbeidsloggen over hit Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 hvordan får du sponset alt dette? er jo snakk om mange tusen kroner det du har blitt sponet med i disse prosjektene dine Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Slike hemmeligheter røpes ikke Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 hvordan får du sponset alt dette? er jo snakk om mange tusen kroner det du har blitt sponet med i disse prosjektene dine Det er jo god reklame også da. Diskusjon.no er jo ett forum som er godt besøkt og så står det jo om dette prosjektet på HW.no også da som en nyhet av og til. Er egentlig ikke så veldig rart at han blir sponset.. Han arbeider jo også for prisguide Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Da har jeg fått freset alle kantene på kabinettet Utpdate kommer i løpet av dagen tenker jeg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Update #17 - Fresing av kanter! Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Gleder meg veldig til å se resultatet, det må bli bra Stå på! Har du noen tidsfrist på dette prosjektet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå