EasyShare Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva skjer med wiibox når du har tatt hk brettet fra den kassen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Hmm, hvem sa jeg har brukt det hovedkortbrettet? Det er jo tilpasset mATX også. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ser bra ut det der. God kutting. Pen, rett og ikke minst fri for hakk eller riper. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Takk Ble fornøyd med resultatet selv! Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei Anki. Du ekstremt aktiv.. Fint arbeide Dette er vel det tredje workloggen jeg har sett, (kommer snart ut av telling).. hva gjør du med alle prosjektene dine? Er det noe du gjør på skolen? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg lurer også på det. Har du all hardwaren i maskinene videre eller bruker du om igjen noe av det i andre prosjekt? Forresten veldig fin kutting... Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Dette er min store hobby Det kommer alltid nye teknologi så ting tar aldri slutt. Dette er min fjerde arbeidslogg og dere kan jo titte på den første. Og se på hvordan det hele har utviklet seg frem til i dag. Alle prosjektene har jeg bygget hjemme, ingen innblanding av skolen. Når prosjektene blir gamle så begynner jeg å bruke enkelte deler av de ja, jeg vurderer også å selge noen av de snart. Så si ifra om det er innteresse for et kjøp Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Har satt på litt plexi detaljer på skissen nå og lurer på hva dere tror om det? Endret 26. februar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Pent Pent! En ting: du vurderer aldri vannkjøling i prosjektene dine? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Stilig! Arbeidene dine er virkelig inspirerende. Jeg måtte bare begynne på en skisse etter det jeg har lest så langt i denne tråden. Keep it up! Edit: Forresten, hvordan fester du viftene i fronten? Skal de sitte fast inni (!) treverket, eller bare skrus på som vanlig? Endret 26. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Takk takk Vi får se Wikipedersen, kanskje neste gang Fester viftene innvendig ja. Skrur noen skruer inn i treverket slik at det ikke synes på utsiden. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei. Du får litt jobb med den buen på gulvet mellom underste og øverste rommet i kabinettet. du har iallefall et godt sted å arbeide med prosjektet ditt så det går nok fint! Men det blir stilig med litt fine detaljer.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Blir noe jobb med den ja.. Og det ser ut til å bli veldig trangt der, så vet ikke helt hvor stor bue jeg kan ha Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei. Vist du vet høydeforskjellen så er det bare å dele det på 2 så har du radiusen. Da er det bare til å finne når buen skal begynne og avslutte.. Kan du ikke bruke farget Lexan eller plexi og bøye det ved varme og en rundpinne på riktig radius. De kan du få tak i på byggevarelageret.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Hvilke farger får en Lexan i? Og hva ligger prisen på for en liten bit som jeg trenger? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei. Den biten som du trenger vil ikke koste så mye, du må høre etter hos en glassmester. Tror du kan få det i mange forskjellige farger. Ellers kan det jo hende at noen på forumet kansje har en rest liggende som de kansje kunne deal`e deg til Rød lexan hadde jo vært perfekt.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Rød lexan med litt tykkelse hadde vært rått ja! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Snakket nettopp med plastkompaniet og de hadde rødt plexiglass 3mm Men en hel plate blir uaktuelt det kostet 707,- eks. mva for en kvadratmeter. Standarformat på platene var 3 x 2 meter... Men de skulle skjekke på lageret om de hadde noen rester. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg kjøpte 3mm tykke plexi-plater på Bauhaus i Lier (veit ikke helt hvor du bor, men Lier er like ved Drammen) Plexi-platene jeg kjøpte hadde en størrelse på ca 25x60cm til en god pris på ca 40 kr. De har plater i mange størrelser Bare så du veit det hehe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Drammen blir i lengste laget.. Hadde de farget plexi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå