Mr.Anki Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Da var pakken hentet Kvaliteten på knappene var litt skuffende, men ellers var ting som forventet. Plexien var hel og fin. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Da var pakken hentet Kvaliteten på knappene var litt skuffende, men ellers var ting som forventet. Plexien var hel og fin. Kommer det en miniupdate ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Ja, legger ut noen bilder etterhvert Men er usikker på om det blir i dag. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nice! Vurderer selv å bestille plexi, for å ha noe til å dekke viftegitteret i topp på kabinettet mitt med. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Plexien var godt pakket inn med fult av isopor biter rundt. Eneste som feilet de var en liten knekk i ene hjørnet, kun rundt 5 mm så har ingenting å si. Bilder kommer i morgen, litt for mye å gjøre på skolen denne uka.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Nye deler i hus og DVD-skuff ferdig! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ser kult ut DVD-skuffen ble veldig bra! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Flott med ny oppdatering nå! Jeg liker DVD-skuffen, den ble fin! Endret 6. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Flott update! Må si meg enig med de over her, DVD-skuffen ble skitbra. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Takk skal dere ha Ble rimelig fornøyd med den selv. Får se om jeg prøve monterer HW i kabinettet i morgen. Endret 6. februar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det vart dødstøft! Lenke til kommentar
MartinBrod Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Utrolig fett prosjekt! Ser ut som det kommer til å bli et meget vellykket sluttresultat Gleder meg til å det ferdig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Takk takk Glemte å si at jeg også kjøpte PSU modding toolkit. Resultatet etter første kontakten: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det der skjer med absolutt alle i begynnelsen :!: Jeg bruker tang+stifter (til ATX that is). Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Update #16 - Prøvemontering! Endret 7. februar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg liker måten kablene kommer fra undersiden av kovedkort-brettet, det ser så fint ut! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ble fett! Likte skjulingen av kablene jeg også. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kan noen fortelle ha 2-pin kontakten som er med på 6-pin er til? Fant ikke noen andre som hadde svart, men tror enkelte skjermkort kan/må bruke "8pin", vertfall på min corsair 750 kan jeg sette de sammen til en 8'er. (Vet ikke om jeg har rett, noen som rette på det hvis det feil?) Men lurer på en ting, kunne du tadd ett bilde som viser baksiden av kabinettet med PSU montert? Vil se hvordan du fester den Ellers ser dette bra ut, stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå