Mr.Anki Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, stemmer det, men likevel da De har dog vært på lager en uke nå. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Nå har jeg fått limt på trebiten som skal dekke DVD skuffen i front. Det neste som vil bli gjort nå er å få freset kantene slik at jeg får en avrundet kant. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Da er endelig pakken fra Chilled PC sendt Får håpe det ikke tar alt for mange dagene/ukene før den kommer. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Da er endelig pakken fra Chilled PC sendt Får håpe det ikke tar alt for mange dagene/ukene før den kommer. Bestilte noen vifter og en viftegrill på FrozenCPU. Der ble pakka sendt etter ett par timer Syk fart i den butikken. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Nå var ikke mine varer på lager når jeg bestilte da Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Nå var ikke mine varer på lager når jeg bestilte da Aha. Sikkert skrevet det før, men hva har du bestilt? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 - Sorte blugin knapper - Diverse kabel forlengere - PSU mod toolkit - Pyntelister - Diverse plexi Usikker på om jeg skal bruke plexien enda. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 - Sorte blugin knapper- Diverse kabel forlengere - PSU mod toolkit - Pyntelister - Diverse plexi Usikker på om jeg skal bruke plexien enda. Kult Lager en minimicro arbeidslogg snart jeg også Nye vifter og vifte grill. Gruer meg litt til å bruke dremel på kabinettet, men skal nok gå greit. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Da er endelig pakken fra Chilled PC sendt Får håpe det ikke tar alt for mange dagene/ukene før den kommer. Tok meg hele tre uker for litt sleeving pluss annet småstuff før jeg fikk det. Får håpe det går raskere for din del. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Med selve sendingen eller fra du bestilte? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Pakken ble sendt et par dager etter at jeg bestilte, så er selve sendingen som tok noen evigheter. Det er jo selvfølgelig ikke ChilledPC sin feil, men et inkompotent postvesen et eller annet sted i Norge eller UK. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tar vesentlig lengre tid nå enn det gjorde før. Har nok noe å gjøre med at Chilled bytta fra DHL til UPS. Selv om det er Royal Mail eller noe som styrer brevsendingene. Tok vel 3 uker før jeg fikk min pakke, selv om det skal nevnes at jeg bestillte midt i romjula. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg fikk sporingsnummer fra DHL. Men får ikke til å spore pakken. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Da kommer den vel fort. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Får håpe det Noen som har prøvd å spore pakker fra DHL? Har kun sporingsummeret for pakken men får det ikke til på denne siden her: http://www.dhl.no/publish/no/no/eshipping/...start.high.html Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Wee, fikk melding om at DHL får en pakke fra UK i morgen Noen som vet om DHL kjører ut i helgene? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Da var pakken kommet Henter den etter skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå