christhenoob Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva slags minnebrikker var det snakk om? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 6 GB kit av denne rammen. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 6 GB kit av denne rammen. Gratulerer:) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Takk Har satt sammen delen nå, og alt ser ut til å fungere. Men må få gjort noen lekser får jeg legger inn W7.. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ooo O_o 1600mhz er nice det! Om det er greit at jeg spør, hvilken studieretning går du? og hvor gammel er du? Trodde du jobbet for Hw.no jeg.. men men Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ja... Fikk du fikset det hovedkortet? Finner ikke den tråden.. Var det prosessoren? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg går studiespesialisering/allmennfag og er 18 år gammel. Også jobber jeg for www.prisguide.no Det var en annen maskin, Danielgr Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har du ikke tenkt til å ha USB 3,5mm jack og eSATA i fornten? Det er jo veldig praktisk! Syntes du ikke? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Nei, det skal jeg ikke ha. Bruker det aldri og vil unngå mest mulig kabler. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 De brikkene der er veldig gode. Har du tenkt å tyne dem litt? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Blir nok ikke noe særlig med overklokking på minnet tror jeg. Men skal ikke se bort ifra at jeg tar en liten runde på prosessoren. Vi får se Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Pakke fra OCZ har kommet og maskinen er testet! Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Pakke fra OCZ har kommet og maskinen er testet! Jeg skjønner ikke hvordan du gjør det, men du har en gave.. Jeg skulle gjærne også greid å få tak i sponsorer.. *Sjalu* Men gratulerer Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei, jeg bare leste gjennom workloggen. Så så jeg at du har skrevet ,, Update 12# '' to ganger. Jeg bare tenkte å si ifra Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Har vist blitt noe feil der ja, takk for tipset Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvordan ser det ut? Går det framover? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Venter på pakken fra ChilledPC for tiden, den har ikke blitt sendt enda.. Men skal prøve å få ordnet biten som skal skule skuffen på dvd-brenneren i helga. Har fått tak i lim så tror det skal få fint. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Bah, venter på en derfra selv. Ble sendt den 29. Aldri tatt så lang tid før, men den kommer nok. Hvis ikke skal enten posten, eller Chilled få høre det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Det tar såpass lang tid med bare sendingen også ja. Jeg bestilte 18. desember. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Så er det riktignok varer som ikke er på lager hos dem, som du har bestillt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå