Eirik Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Plexiglass får du hos glassmester, clas ohlson eller på nettet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Har kjøpt noe plexi hos Chilled PC, men får se hvordan det blir med vindu. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Glass-handel gjennom internett har jeg dårlig erfaring med. Hvordan var glasset pakket da du fikk det? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Har ikke fått pakken enda, men er litt skeptisk jeg også. Er det ikke i orden skal de får høre det! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg fikk et som kom i pulverform. De sendte et nytt, men det rota posten bort Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Var det også fra Chilled PC? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Okei, lover ikke bra Platene kommer på lager i neste uke, så da er det bare å håpe på det beste. Hvordan er det med leveringstiden deres? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vel, jeg klagde rimelig heftig over det, så tror dem gjorde noe med pakkemetoden. Mitt glass var bare pakket inn i en tynn papp-eske. Leveringstiden varierer litt med størrelsen på pakken, og om trollvesnet får snusen på den eller ikke. Vansligvis fått varer (som er på lager, riktignok) innen 4-6 dager. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har bestilt plexi glass fra dem før! I forhold til det dere sier, så var jeg kanskje heldig? Jeg fikk min pakke, som forøvrig ble sendt med flypost etter ca 1 uke. dette hadde skjedd med kantene på begge plexi platene: Slike småbiter var brukket av på flere hjørner. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nå må vi ikke skremme mr. Anki for mye her Jeg foretrekker dog glasshandel over disk. Skal noe ødelegges liker jeg å gjøre det selv Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 *Små angre på kjøpet* Får håpe det går fint, om mine har noe knekte biter så skal jeg nok ta å kontakt de. Har dessverre ingen glasshandel i nærheten som jeg vet om. Hvordan var din plate pakket, christhenoob? Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mine plater var pakket sammen med noe annet stæsj jeg hadde bestilt, rett og slett med papir rundt.. liksom, pakkepapir (brunt opplegg). Har desverre ikke noe bilde av det. Det virket som om disse platene ble brukt som oppstivere, slik at alt det andre ble sendt trygt.Med andre ord.. dårlig pakket. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor kjøper du ikke lexan? Det tåler en del. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Dårlig med tilgang av slikt gitt. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dårlig med tilgang av slikt gitt. Det er vel ikke så vanskelig å få tak i sånne varer, eller du kan jo ta en tur til et verksted, de har ofte en del av lexan og acryl. På jobben til pappa, så har han flere 1x1,5m plater.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dårlig med tilgang av slikt gitt. På jobben til pappa, så har han flere 1x1,5m plater.. Vel, det er ikke sikkert alle har en pappa med Lexan-lagre. Lexan er ikke enkelt å få tak i, med mindre du har en glassmester i nærheten. Lexan er også dyrt, langt dyrere enn plexi, og forskjellen forsvarer ikke prisen. Du kan riktignok bøye og bore og banke hemningsløst på en lexanplate, men det er jo ikke noe spesiell fordel til akkurat dette bruket. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dårlig med tilgang av slikt gitt. På jobben til pappa, så har han flere 1x1,5m plater.. Vel, det er ikke sikkert alle har en pappa med Lexan-lagre. Lexan er ikke enkelt å få tak i, med mindre du har en glassmester i nærheten. Lexan er også dyrt, langt dyrere enn plexi, og forskjellen forsvarer ikke prisen. Du kan riktignok bøye og bore og banke hemningsløst på en lexanplate, men det er jo ikke noe spesiell fordel til akkurat dette bruket. Jeg er ikke klar over prisen på lexan. Grunnen til at de ha så mye lexan der er at de lager mini versoner av sånne reaktorer.. Det er jo også en fordel at du kan bore litt i lexan da. For hvis du skal feste eventuelt en vifte eller noe. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Da er RAM brikkene fra OCZ i hus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå