TMB Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Beklager at jeg spurte da.. o_O Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg trodde jula handlet om å gi... Kan ikke dere bare gi oss litt info om sponsing da? Neida Jeg vet at dere ikke kommer til å gjøre det uansett Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Altså, når det gjelder spons, så må man være kynisk og holde kontakter og framgangsmåter for seg selv. Jo flere andre som bruker triksa, jo dårligere er ens egen sjanse til å få sponsorer. Om man noen gang får spons på noe så skjønner man det bedre. Det virker hardt og slemt å ikke dele info, men sånn er det. Man må ha forståelse for at Anki blir lei av konstante spørsmål om spons når dette er en tråd for å diskutere prosjektet hans. Hvordan gjør du med lakkering? Tar du ut hovedkort-brettet, eller blir det maskering? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Sponsorguide! DET ER 2. GANG JEG GÅR PÅ DEN DER!! FFFFUUUUUU Jaja, tror jeg aldri kommer til å starte et slikt prosjekt uansett.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Hvordan gjør du med lakkering? Tar du ut hovedkort-brettet, eller blir det maskering? Tar nok ut hovedkortbrettet og skrur fra hverandre fronten. Tenkte å kanskje lakkere hovedkortbrettet også, men usikker på fargen jeg skal velge der. Forslag? Holder på å fikse fronten og kabelføring til DVD-brenner og viftestyringen. Skulle hatt en lang satakabel nå, ser jeg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Må vel bli grått/svart Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nice med nice deler da. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Ja, det må vel bli grått/svart. Er digg med nye deler ja, gleder meg til siste rest er i hus Er så godt som ferdig med å lage hull til kabler nå, så nå skal jeg montere HDD bur før jeg prøve monterer alt i kabinettet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Gleder meg til å se mer altså. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) arg, satt å skulle forlenge noen kabler nå. Først forlenget jeg med rundt 30 cm, men fant ut at det ble for kort. Så jeg kappet opp nye kabler og begynner å logge og ha på krympestrømper på nytt. Når jeg er ferdig med loggingen fant jeg ut at jeg glemte å lodde på den nye kabelen! Så da var all loddingen forkastet og kabelen like lang.. Ush.. Men nå er det snart ut og fyre opp litt fyrverkeri Edit: Da var kabelen ferdig Endret 1. januar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Da er vi inne i det nye året! Jeg håper på et godt år innen moddeverden og at vi får noen fine arbeidslogger her på forumet! Godt nyttår alle sammen Er det noen som har en strømkabel til ZM-MFC1 Plus liggende? Finner ikke igjen min og skulle veldig gjerne hatt en om noen har en til overs. Eller om noen av dere kunne lagt opp et par bilder av kabelen, så kanskje jeg kan mekke en selv. På forhånd takk Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Da er vi inne i det nye året! Jeg håper på et godt år innen moddeverden og at vi får noen fine arbeidslogger her på forumet! Godt nyttår alle sammen Er det noen som har en strømkabel til ZM-MFC1 Plus liggende? Finner ikke igjen min og skulle veldig gjerne hatt en om noen har en til overs. Eller om noen av dere kunne lagt opp et par bilder av kabelen, så kanskje jeg kan mekke en selv. På forhånd takk Vet ikke om det hjelper men her er jo bilde av hvordan den ser ut,http://c1.neweggimages.com/NeweggImage/pro...-999-171-05.jpg Tatt rett fra google.. GODT NYTTÅR Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Det er kabelen jeg trenger, har jo viftestyringen liggende her Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er kabelen jeg trenger, har jo viftestyringen liggende her Ja, det er vel den 4-pin.. Men jeg har et tips til hvordan du kan lage den,: Ta 4 jumperpins og feste en ledning til hver av dem, så bare finne ut hva som skal hvor. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Har en plugg som passer der, men skulle gjerne likt å vist hvor jeg skal koble de ulike kontaktene inn på psuen. Edit: Wee, fant igjen kabelen Endret 1. januar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har en plugg som passer der, men skulle gjerne likt å vist hvor jeg skal koble de ulike kontaktene inn på psuen. Edit: Wee, fant igjen kabelen Good Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Update #12 - Organisering av kabler og montering av vifter! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg liker det. Kan ikke vente til å se dette i farger Trehvitt blir litt.. Trehvitt Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg liker det. Kan ikke vente til å se dette i farger Trehvitt blir litt.. Trehvitt +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå