Gå til innhold

Bygging av ATX kabinett - Kommentartråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Altså, når det gjelder spons, så må man være kynisk og holde kontakter og framgangsmåter for seg selv. Jo flere andre som bruker triksa, jo dårligere er ens egen sjanse til å få sponsorer. Om man noen gang får spons på noe så skjønner man det bedre. Det virker hardt og slemt å ikke dele info, men sånn er det.

 

Man må ha forståelse for at Anki blir lei av konstante spørsmål om spons når dette er en tråd for å diskutere prosjektet hans.

 

 

Hvordan gjør du med lakkering? Tar du ut hovedkort-brettet, eller blir det maskering?

Lenke til kommentar
Hvordan gjør du med lakkering? Tar du ut hovedkort-brettet, eller blir det maskering?

 

 

Tar nok ut hovedkortbrettet og skrur fra hverandre fronten. Tenkte å kanskje lakkere hovedkortbrettet også, men usikker på fargen jeg skal velge der. Forslag? :)

 

Holder på å fikse fronten og kabelføring til DVD-brenner og viftestyringen. Skulle hatt en lang satakabel nå, ser jeg.

Lenke til kommentar

arg, satt å skulle forlenge noen kabler nå. Først forlenget jeg med rundt 30 cm, men fant ut at det ble for kort. Så jeg kappet opp nye kabler og begynner å logge og ha på krympestrømper på nytt. Når jeg er ferdig med loggingen fant jeg ut at jeg glemte å lodde på den nye kabelen! Så da var all loddingen forkastet og kabelen like lang.. :realmad:

 

Ush..

 

Men nå er det snart ut og fyre opp litt fyrverkeri :)

 

Edit:

Da var kabelen ferdig :)

Endret av Mr.Anki
Lenke til kommentar

Da er vi inne i det nye året!

 

Jeg håper på et godt år innen moddeverden og at vi får noen fine arbeidslogger her på forumet! :)

 

Godt nyttår alle sammen :fun:

 

 

Er det noen som har en strømkabel til ZM-MFC1 Plus liggende? Finner ikke igjen min og skulle veldig gjerne hatt en om noen har en til overs. Eller om noen av dere kunne lagt opp et par bilder av kabelen, så kanskje jeg kan mekke en selv.

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Da er vi inne i det nye året!

 

Jeg håper på et godt år innen moddeverden og at vi får noen fine arbeidslogger her på forumet! :)

 

Godt nyttår alle sammen :fun:

 

 

Er det noen som har en strømkabel til ZM-MFC1 Plus liggende? Finner ikke igjen min og skulle veldig gjerne hatt en om noen har en til overs. Eller om noen av dere kunne lagt opp et par bilder av kabelen, så kanskje jeg kan mekke en selv.

 

På forhånd takk :)

 

 

Vet ikke om det hjelper men her er jo bilde av hvordan den ser ut,http://c1.neweggimages.com/NeweggImage/pro...-999-171-05.jpg

 

Tatt rett fra google..

GODT NYTTÅR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...