hanbjo Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Her er en video review av WD Black 1TB disken Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Uff, så mye arbeid!! Er det virkelig verdt det? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg synes det helt klart er verdt alt arbeidet, er morro å holde på med slike prosjekter. Anbefaler å prøve selv Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Da har jeg lagt inn en ordre på litt deler Valget falt på disse delene: - Intel i7 920 - Wester Digital Black 1 TB - Random Samsung DVD brenner Får håpe det kommer innen jul. Endret 15. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fornuftig diskvalg Ellers gleder jeg meg til neste update. Er det langt unna ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Hadde heller tatt en 1 TB F3, men den kommer ikke på lager før uti januar så gikk for WD disken Vet ikke helt hvordan det blir med update fremover, har/er syk så har vært null jobbing frem til nå. Men det er snart juleferie, så da blir det nok tid til litt modding Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Da har jeg lagt inn en bestilling på et par forlegnere mm. hos Chilled PC Får håpe det ikke tar alt for lang tid før det kommer. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 England-Norge.. 1 dag. Terminal1 til deg.. 17 dager. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Beklager dobbelpost, men har et spørsmål. Hvor mye må man ut for for de platene du bygger med? Og hva heter dem? Vurderer sterkt å bygge ei kasse fra bunnen av, til filserver. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Du bruker ganske tykke MDF-plater på 16mm.. MDF er et perfekt materiale å mekke med. Dog det støver fælt hvis man pusser med dremmel på det En annen ting er at det er fryktelig tungt. Men har man 20 harddisker i et kabinett, så er det ikkje så farlig om kabinettet veier 2 kilo eller 6 kilo. Harddiskene veier jo vel nærmere kiloen per stk Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Er 16mm MDF plater jeg har brukt ja. Her hos meg var platen svindyr, på grunn av at de ikke hadde slike plater inne så det måtte bestilles. Jeg måtte vel ut med rundt 500,- for en standard plate på rundt 2000x1200 mm. Husker ikke eksakt mål. Men har sett folk som har fått platene mye billigere andre steder. Som Nizzen sier så er det ganske tungt, men hvor ofte bører du rundt på maskinen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Har forresten fått tak i CPU, HDD og DVD brenner nå Mangler kun RAM for å få systemet opp å gå nå, gleder meg! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) OCZ sponser med minne! Endret 30. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Nye deler i hus! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Stilig Hvordan får man sponsorer til slike prosjekt? Har alltid lurt på dette. Sender man bare en mail, og håper på det beste? Man må vel bevise at man faktisk holder på med et prosjekt? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Slik informasjon deles aldri, timb. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå