Eirik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har et par RE2 WD-disker på 500GB. Muse stille, stabile og raske Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Samsung F1 1TB. Funger perfekt, men til ditt prosjektet matcher vel SSD best ? Endret 10. desember 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 SSD hadde vært flott ja, men liker ikke helt prisen på de enda Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg skal selv kjøpe meg en WD Black 1TB i de nermeste dager. Kan poste en liten "brukertest" av disken hvis du ønsker det ? Velger en disk fra WD siden jeg har hatt forskjellige erfaringer med andre disker. Har en 500GB fra Samsung (den begynte å lage ulyder etter 2års tid), jeg har også en Seagate disk på 500GB (den har nå begynt å bråke litt mer enn normalt) + at jeg har en WD Green P. 750GB disk som har fungert utmerket helt fra dag jeg kjøpte den for 2-3 år siden Derfor vil jeg anbefale WD fremfor de andre. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Her en NEC brenner som bråker som et udyr når den leser plater Så lurer på om jeg skal gå for en fra Samsung til 200-ish. Har sett litt på WB Black 1 TB, noen som har den? Har hørt mye om at WD streiker av og til samt er veldig ustabile og dårlige. Men aldri testet de så vet ikke Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ulempen med vanlige harddisker er at de ikke har så lang levetid. Dette gjelder selvfølgelig WD, samsung, seagate osv. Men jeg har personlig erfart at WD ligger litt foran de to sistnevnte, når det kommer til kvalitet, støynivå og levetid. "Im just saying" Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Pcen jeg bruker nå, har en WD 80 gb^^ Den er helt stille.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Aldri hatt problemer med WD. Og har hatt endel WD-disker. Hitachi derimot... Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Aldri hatt problemer med WD. Og har hatt endel WD-disker. Hitachi derimot... Ikke nevn Hitachi er du snill.. Får grøssninger Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 HAr en 80gb hitachi jeg har hatt problemer med 2 ganger. HAr også en samsug 250gb, ALDRIO hatt noen problemer, rask, still harddisk, men jeg er ikke rette person til å si om noe er stille, men den bråker ikke så. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Husk at det er stor forskjell på nye og eldre disker da Men som folk nevner, så er det enkelte "merker" som er badre enn andre Endret 10. desember 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Har en samsung disk med noen små problemer, den har kræsjet er par ganger. Men utelukker ikke samsung for det. Blir nok enten F1/F3 eller en grei disk fra WD. Hvordan er det med Seagate om dagen? Endret 10. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Seagate er kvalitet tvers gjennom. De hadde jo heftig firmwaretrøbbel i starten på TB-diskene sine, men de fiksa fint opp i det, og alt er fint nå Jeg mener at de som ikke har feil ikke har noen ting Endret 10. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har en samsung tror det er F1, helt fullstendig lyd stille hvertfall Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Den har jeg og, og den er langt fra stille Men den er heller ikke bråkete. I skikkelige strikkoppheng er den lydløs, men det er nesten alle disker Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Var ikke helt enkelt det her Delene skal kjøpes på Komplett.no, så da er det bare å foreslå en disk fra denne listen: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10096 Og den må være på lager. Så igjen, hvilken skal det bli? Endret 10. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg sier Samsung. Den er best når man ser på pris/ytelse/størrelse/støy totalt sett Evt en Seagate. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg ville valgt en av disse Link ! Obs, ingen av dem er på lager Endret 10. desember 2009 av HansiFansi Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Woy, så ikke prisen på den i midten. Gå for den Herregud, jeg elsker å forvirre Endret 10. desember 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Woy, så ikke prisen på den i midten. Gå for den Herregud, jeg elsker å forvirre Prøv å bla litt lengre ned på siden Wiki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå