Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Vel, vi har jo alltids guiden jeg skrev Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Takk skal du ha For å sitere Pedersen: "Ingen vits å spørre. Slik info deles aldri.." Skjønner hvorfor, men er det vanlig å få sponsa private prosjekter som man tenker å beholde selv? (Noe må dere vel kunne svare på(?) ) Vel, vi har jo alltids guiden jeg skrev Jeg liker ikke den guiden Endret 3. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Endelig hehe.. Ser veldig bra ut Mr.Anki, får håpe det ikke tar så veldig lang tid til neste update? Tipper du skal skjøte mange av kablene så de blir lange nokk? (tengker på de under hk-brettet, fra PSUn) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Endelig litt fremgang. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ganske bra update, Lykke til videre Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Takk skal dere ha Må skjøte en del av kablene ja, har en 24-pin forlenger og skal bestille 8 og 6 -pin forlengere snart. Håper å får gjort litt mer allerede nå til helgen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Da er jeg igang med kabinettet igjen Driver å lager hull og organiserer kabler under hovedkortbrettet nå. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Takk skal du ha For å sitere Pedersen: "Ingen vits å spørre. Slik info deles aldri.." De deles, men ikkje til noobs Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Update #12 - Organisering av kabler! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Genialt det å legge alt bak hovedkortplata. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Takk skal du ha For å sitere Pedersen: "Ingen vits å spørre. Slik info deles aldri.." De deles, men ikkje til noobs Sikter du til meg? EDIT: Fint og ryddig det der Mr.Anki Endret 4. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som vet hvor jeg har lagt skruene til harddiskrammen? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Trur du glemte dem bak TVn da du tørket støv tidligere i dag hehe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Har ikke TV på rommet, så da blir det nok ikke så lett å lete bak den Edit: Jeg fant, jeg fant Endret 5. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Flott med ny uppdate. Begynner å ligne på noe nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Takk skal du ha Driver å finner de siste delene jeg trenger for å få systemet opp å kjøre nå. Trenger: - Prosessor - HDD - DVD-brenner Noen tips til en HDD på rundt 1 TB? Post: 9000 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 samsung 1tb disk Bruker å anbefale denne 1tb harddisken til 650kr til folk. Og alle er fornøyde. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Den er billig og fungerer fint. Men den er verken super-rask eller super-stille. DVD-brenner har NEC til 170 kroner, som fungerer aldeles utmerket. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Her en NEC brenner som bråker som et udyr når den leser plater Så lurer på om jeg skal gå for en fra Samsung til 200-ish. Har sett litt på WB Black 1 TB, noen som har den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå