hanbjo Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Når man søker spons, er det enklest å sende en seriøs e-post til vedkommende. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ser du har en del sponsorer, hvordan fikk du det? Sendte du bare en mail til vedkommende og forklarte situsjonen og spurte om de var interessert? Eller trengte du noen kontakter? Ingen vits å spørre. Slik info deles aldri.. Noe som selvfølgelig er 100% forståelig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Hei! Da har jeg endelig kommet i gang med kabinettet igjen Driver å ordner litt på hvoedkortbrettet og kabler nå. Bilder vil komme! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ser du har en del sponsorer, hvordan fikk du det? Sendte du bare en mail til vedkommende og forklarte situsjonen og spurte om de var interessert? Eller trengte du noen kontakter? Ingen vits å spørre. Slik info deles aldri.. Noe som selvfølgelig er 100% forståelig. Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan dele slik info? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fordi hvis alle ble pro sponsor-jegere så hadde sjansene for å få videre spons mye mindre. Og når leverandører og produsenter blir bombardert med henvendelser er det veldig lett for dem å sette en "nei til alle"-policy. Det vil vel ingen? Skjønner godt at Mr. Anki ikke vil dele kontakt/sponsor-info. Men til de som er skikkelig skikkelig nysgjerrig så har jeg skrevet en liten guide her. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Men til de som er skikkelig skikkelig nysgjerrig så har jeg skrevet en liten guide her. haha.. likte den Wiki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Har fått kuttet av hovedkortbrettet og laget et hull for diverse kabler nå. Finnes det skjøtestykker for SATA-kabler? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har fått kuttet av hovedkortbrettet og laget et hull for diverse kabler nå. Finnes det skjøtestykker for SATA-kabler? Jeg har aldrig hørt om / sett noe skjøtestykker for sata-kabler.. Men du får jo kjøpt dem i alt fra 20cm-1meter (helt sikkert kortere/lengre også).. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du får Sata kabler ned til 5 cm, har 4 her Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Er ikke lengden som er problemet i grunn, hadde bare noen ider for å skjule kabler. Men går gå for noe annet. Noen som kan linke meg en 6-pin forlenger? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ledninger + loddebolt = win. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Fungerer fint det også ja, men er lettvintere med en forlenger Kommer uansett ikke til å se søten heller. Men finner bare 8-pin. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_in...roducts_id=1004 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Takk skal du ha Det blir nok en liten bestilling fra ChilledPC snart. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Finfin butikk det. Fine priser og relativt billig frakt. Fantastisk kundeservice Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Kutting av hovedkortbrett og skjuling av kabler! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ble bra det der Har du testet PSU'en? Hvordan er den på støy? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Har ikke fått testet den enda, venter til jeg har resten av delene. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ser bra ut! Har så lyst på Enermax Revolution85+ selv Vet det kanskje ikke er så fristende å fortelle hemmeligheter, men hvordan har du klart å få så mange sponsorer? Kunne trengt noen selv Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Takk skal du ha For å sitere Pedersen: "Ingen vits å spørre. Slik info deles aldri.." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå