Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Logitech sponser prosjektet! Logitech sponser prosjektet med et Logitech Illuminated! Tusen takk for dette! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Logitech er awesome. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Nå må du slutte med alle sponsorere før jeg dauer av misunnelse xD Gratulere Endret 13. oktober 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja, det er de Blir lite aktivitet fra min siden den kommende uken, skal til London en tur Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Denne posten er et resultat av misunnelse. Men ja, hvorfor blir du sponset med deler som tastur og mus og slik? Det har jo ikke noe med casemoden din å gjøre. Hadde da vært bedre med hardware til bruk inne i kabinettet du lager, og ikke I/O-enheter. Menmen, gratulerer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Da var Logitech Illuminated i hus Bilder kommer i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kunne du "testet" hvordan Logitch Illuminated er å skrive/spille med i forhold til Logitech G15? Vurderer det tastaturet selv. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Illuminated har mye lavere taster enn G15, noe jeg synes er bedre å skrive med. Tastene på Illuminated er også lettere å trykke ned og en trenger ikke så langt ned som på G15. Eneste tingen jeg savner litt er LCD skjermen, har blitt vant med å se på klokka der. Illuminated er betydelig mindre og tar seg bedre ut på skrivebordet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Lave taster er myyyyyye bedre enn høye taster. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Synes jeg også i grunn, er nesten som et laptop tastatur Endret 23. oktober 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, og laptop-taster er faktisk bedre å skrive på enn "vanlige" taster. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, og laptop-taster er faktisk bedre å skrive på enn "vanlige" taster. NOT!! På G15 er det mellomrom mellom tastene på en måte. laptop sitter tastene tett i tett Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Det med laptop tastatur kontra vanlig tastatur er en vanesak rett og slett Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Gleder meg til fortsettelsen, nå er det vel 2 uker siden forrige update- så den neste bør være stor Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Må nok skuffe deg deg, har vært i London en uke og har en del å gjøre på skolen nå. Så må nok utsette ny update en stund til. Litt uti november bli det litt tid igjen, da er jeg ferdig med en del ting på skolen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Når du skulle spørre Logitech om sponsing, ringte du da nr som står på siden? Finner ingen norsk e-mail kontakt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Var i kontakt per e-post. Ønsker ikke å gå noe videre inn på det. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er sikkert derfor hardware.no har mindre tester nå enn før. De som jobber der får all hardwaren selv som "spons" Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Mod of the Month - oktober 2009 Jeg har blitt nominert til Mod of the Month for oktober på Bit-Tech Legg gjerne igjen en stemme Endret 5. november 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
arnakke Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Congratulations....on your nomination! Didn't know 'bit-tech' had a subcategory for 'best sponsorship'? Where do I find that thread? Now all you need is someone to sponsor a CABINET, i.e. case! Then you would be a shoe-in for 'Mod of the Year' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå