Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Kan vel prøve å få ordnet et par bilder, men har bare litt problemer med opplasting av bilder. Dårlig med plass og gode sider for hosting av filer. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hadde det fungert om du hadde lagd en ekstra bruker hos photobucket ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Det fungerer jeg, men vil ha de her på forumet. Mye raskere å laste bildene da, det ordner seg iløpet av noen dager. Kan slette noe som er urgammelt. Endret 8. oktober 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Da var pakken i hus! Bilder kommmer Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da var pakken i hus! Bilder kommmer Hva slags pakke? Gleder meg til bilder ;-) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Pakke med hovedkort og skjermkort fra Gigabyte Får ikke testet hovedkortet før jeg får tak i CPU og RAM da men.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nice. Vil se bilder. Åssen CPU og RAM skal du ha btw? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Er ikke helt sikker på det enda, men blir vel en i7 920 og 6 GB ram av noe salg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Pakken fra Gigabyte har kommet! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ah, Hw pr0n *fappfappfapp* Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Tester skjermkortet i en annen maskin nå, funker knall Fikk 13489 i 3Dmark 06 er dette "riktig" score, eller kan den forbedres på noe måte med drivere? Fikk 12059 i 3Dmark 06 med ett 8800 GTX XXX på samma system. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Rå spons fra Gigabyte da. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Har startet å sett litt på hvordan jeg skal skjule kabler nå og har funnet ut at jeg skal kutte av 5 cm av hovedkortbrettet, denne biten er "til overs". Har også fått meg ny forumkappe Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har startet å sett litt på hvordan jeg skal skjule kabler nå og har funnet ut at jeg skal kutte av 5 cm av hovedkortbrettet, denne biten er "til overs". Har også fått meg ny forumkappe Gratulerer Kommet litt høyere opp på stigen ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Takk Kan vel si det sånn ja Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dette blir bra Anki. Siste fargekombinasjonen var heller ikke dum. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Oisann, her har det skjedd ting! Eg har ikkje følgt med i tråden i det siste... Eg likte veldig godt fargevalet ditt Anki, det det blir nok utruleg stilig! Og gratulerer med både fleire sponsorar og som Veileder! Lenke til kommentar
javas Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Sweet! Jeg er meget imponert. Ganske slick design. Kunne tjent mye på denne fantastiske ideen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Takk for hyggelige kommentarer Kunne tjent mye på denne fantastiske ideen Kunne du utdypet dette litt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Grættis som veilleder da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå