Nizzen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det slik at alle medarbeiderene i hw.no får sin egen artikkel på fremsiden av hw.no? Virker slik. Dog flott prosjekt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Nei, det er nok ikke slik. Jeg fikk artikkel på hw.no lenge før jeg ble medarbeider også, i tillegg er det en del andre prosjekter som har fått artikkel også Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det sånn at man ber om det (dvs sender en notis eller slikt), eller er det 'speidere' som står for det? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er begge deler tror jeg. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er det slik at alle medarbeiderene i hw.no får sin egen artikkel på fremsiden av hw.no? Virker slik. Dog flott prosjekt Som Mr.Anki nevner, man trenger ikke være medarbeider for å få prosjektet sitt på forsiden. Jeg fikk mitt på forsiden og jeg er vanlig bruker her Her er artikkelen min: http://www.hardware.no/artikler/prosjekt_140/69095 Lenke til kommentar
BatCountry Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er dette det kuleste man finner av prosjekter om dagen, tsk tsk Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det var jo eg vanvittig meningsfult inspill? Gratulrer med artikken Anki. Vel fortent mener da jeg! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det var jo eg vanvittig meningsfult inspill?Gratulrer med artikken Anki. Vel fortent mener da jeg! Så enig, så enig. BatCountry, hvis du er misfornøyd med kvaliteten på prosjektene her, så foreslår jeg at du starter en fantastisk casemod selv Jeg skal være den første til å kommentere. Anki, rull videre, det kan ikke bli annet enn bra Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk skal dere ha! Men BatCountry skal få synes hva han vill, men start gjerne ett eget prosjekt Hvordan er DHL angående rask levering? Lenke til kommentar
fogel87 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 kolla in denne. http://www.sweclockers.com/album/?id=3181 även swe har nått att bjuda på Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Heftig casebuild det der fogel87, men, ser ikke helt relevansen mellom den og Mr. Anki sin casebuild. Totalt forskjellige byggmaterialer ol. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Velkommen til diskusjon.no fogel87 Utrolig pent prosjekt du linket til Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 DHL er fantastiske. Fiksa en pakke fra HongKong på 2 dager fogel87, den var fin den, men som KongKake sier så har den få/ingen likheter med denne builden Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke så relevant kommentar det der heller nei, dette er mitt prosjekt og ikke en tråd for å vise frem andre sine. Pakken skulle egentlig komme i dag, men da får jeg krysse fingrene for at DHL lever opp til forventningene i morgen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvor lenge har du ventet? Og hva er det som er på vei? Har alltid fått DHL-pakker ekstremt kjapt. Fikk sjokk da DHL-bilen kom på døra med en eske fra HongKong, 48 timer etter at jeg mottok sporingsnummeret Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Steingammal tråd jo. Var ikkje dette juksemakern? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er hovedkort og skjermkort Den hadde kommer nå, så jeg henter den etter skolen. Gleder meg! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da forventer vi en update med gode bilder iløpet av dagen hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå