Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, jeg skulle hatt en ny side å laste opp bilder. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 http://freepicninja.com/ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Skulle hatt en side hvor jeg kan laste opp mange bilder i gangen. Og kan hende de igjen i ettertid. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Photobucket. Eller er det det du bruker nå kanskje..? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, bruker det på noen av bildene. Blant annet det første i første post. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 ImagesHack Der kan du laste opp mange bilder av gangen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Ser at Photobucket aktiverer bildene igjen den 27 oktober, så får vel vente på den. Begynner å bli lite med plass til filer på forumet også. Endret 5. oktober 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror dere jeg vil få problemer med å få ut luften i det nederste kammeret når det kun er strømforsyningen som trekker luft ut? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det kan bli minimalt ja. Du kan jo prøve en klassiker med å heve PSU-en litt og lage uttak under den. Da får den vifta i front litt ekstra hjelp Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror dere jeg vil få problemer med å få ut luften i det nederste kammeret når det kun er strømforsyningen som trekker luft ut? Hva med å feste ramkjølere rundt PSU? En vannrett og en loddrett. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan du utdype det der litt, Durochris? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan du utdype det der litt, Durochris? Lagde en en "fin" skisse i paint. 2 stk. Corsair ram kjølere gjør nok susen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Eller bare et par 40mm vifter Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Tenkte å muligens bare montere noe netting der, vil det gjøre susen? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vil være bedre enn en tett treplate, men jeg tviler egentlig på at det vil skape noen problemer uansett. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Får teste det ut før jeg begynner å lage flere hull. I første omgang blir det kun en HDD, så den lager vel ikke så mye varme. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva med noe ala dette her Mr.Anki ? Inkludert en 120mm vifte ? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva med noe ala dette her Mr.Anki ?Inkludert en 120mm vifte ? Ja, den var genial Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Var ikke så dum den der nei Men den der vil ødelegge for routing av kabler også er det begrenset med plass under midtplaten. Kun 6cm mellom bunnplaten og PSU. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 hmmm... hadde det funket å byttet ut MDF platen rett over PSUn med en tynn alu. plate? Også lagt ledningene gjennom hele greia ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå