Mikkel™ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg liker virkelig konsepted bak prosjektet ditt mr.anki. Det er bare en ting jeg vil spørre om i plenum her: Hvorfor er det så "bra" å lage ett kabinett i sponplate/kryssfinèr ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg liker virkelig konsepted bak prosjektet ditt mr.anki. Det er bare en ting jeg vil spørre om i plenum her: Hvorfor er det så "bra" å lage ett kabinett i sponplate/kryssfinèr ? Det er tungt og tåler en atombombe Ellers må jeg gratulere med at du fikk Enermax som sponsor! Enermax er jo et av de beste psu merkene som finnes Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Såpass ja... Tror jeg skal lage ett kabinett laga av bly. Helst ett modifisert kjøleskap fra 50' tallet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er liksom ikke så mange andre trematerialer som egner seg å bygge kabinett av. Liker MDF spesielt godt da den ikke fliser seg i det hele tatt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Har testet viftene fra Enermax nå, de nye led'ene de har tatt i bruk var jammen noe annet en de som bruker å være på vifter Det var også en knapp for å skru av led'ene. Itillegg var det en temp sensor på hver vifte, men er usikker på om jeg skal benytte meg av disse. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Pakken fra Enermax har kommet! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Utrolig lekkert er alt jeg kan si Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Misunnelig på den pakken Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Fin den PSUen der ja Har jump-startet den nå og alt fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Luminum Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fantastisk kule de viftene med hvite leds hva koster dem? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Er ikke sikker på hva de koster, har ikke sett de i noen butikker. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det mulighet for å få sketch-up filen din? Skal designe ett kabinett selv og vil helst slipe å tegne helt i fra bunn av. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det mulighet for å få sketch-up filen din? Skal designe ett kabinett selv og vil helst slipe å tegne helt i fra bunn av. Da lærer du jo nesten ingen ting! Bedre å få litt tips, enn å forandre på et ferdig oppsett. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har designet flere selv før så er ikke det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har ikke filene her nå, så du får heller spørre etter det du lurer på. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Oisann, det var noen små harry vifter etter min smak. :!: Har likevell god tro på at de hvite ledsa kan gjøre seg bra bak grillene framme. Tar du et bilde med de bak grillene en dag? Er bra de har av knapp Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Kommer nok til å ha lyset av for det meste ja, er over den tiden med masse lys. Kan få tatt et bilde av grillen bak ja Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vilt lys i viftene! Dette ser bra ut, Andreas! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Noe annet en de tradisjonelle led viftene ja Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du må nok enten oppgradere til Pro eller erstatte bildene i førsteposten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå