Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Var ikke så dum den siden der Men så var det igjen å velge den riktige koden, tipper det vil bli litt forskjell fra skjermen min til lakken på kabinnettet. Vanskelig valg å ta dette gitt Endret 1. oktober 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Stikk innom fargerike og hent deg noen fargekode lapper da. Tror de benytter seg av samme standard. Endret 1. oktober 2009 av dePt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Det var ikke så dumt, få ta en tur til en butikk som selger maling Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gjør det. Ta med deg forskjellige andre farger også, kanskje du finner ut at noe helt annet ville vært kult? Hvem vet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja, hvem vet Er så mye å velge i at det blir vanskelig å velge enkelte ganger. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Litt sånn som han i fjordland-reklamen du Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 hehe, du ser en viss likhet ja Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvordan ligger du ann i forhold til neste update da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Det kommer litt ann på når jeg får pakkene mine, håper de kommer i morgen. Skal begynne å lage hull for kabler og prøve å skjule de så godt som mulig under hovedkortbrettet blant annet. Har gått 8 dager siden pakkene ble sendt nå, så håper de er her i morgen Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Burde ikke klage på 8 dager. Jeg venta i nermere 2mnd. på en radiator fra tønsberg. Posten rota den bort 2 ganger! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Klager ikke, bare venter jeg Mangler CPU og RAM så får ikke testet delene enda da. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva med svart og hvitt? Altså du bytter ut det grå med hvitt? .Salbu! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) La på hvit: Endret 1. oktober 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kan bli veldig rått det også! Men kommer ann på hvor godt det dekker ? Blir en hau med bokser/spann. Hva skal du bruke forresten? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Det blir vel lakk på boks, om det var det du tenkte på. Tror jeg går for sort/grå, så får jeg heller lakke om det grå partiet om det ikke blir noe særlig. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tenkte meg det var boks du skulle bruke. Gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Noen som vet om det selges sorte blugin knapper i norge? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Aldri sett det hvertfall. Chilledpc.co.uk er stedet for slike ting. Billig frakt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Finner den ikke med hvit runding hos Chilledpc. Den koster 100,- hos performance-pcs, men er kjipt med frakten itillegg for en så liten ting. Edit: Kostet vist ikke mer enn 5$ for frakten Hører om Chilledpc vil ta inn knappen med hvit runding, de hadde mye lavere priser på den del varer. Frakten var også betydelig billigere! Endret 1. oktober 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Fikk pakken fra Enermax nå! Lekker PSU! Men har ikke kamera før i morgen, så skal få lagt ut bilder da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå