Durochris Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ooo, de var vanskelig å velge mellom. Drit kule begge 2 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Slik Pedersen? Eller kanskje du mente slik: Endret 30. september 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det funker jo, men blir kanskje noe spesielt. Den grå var nok hakket tøffere Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Tror jeg går for den her ja Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Enig anki! gå for den! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Her går det unna Mr.Anki Morro å se alle de nye updatesa.. Jeg syntes det hadde vært grådig tøfft å hatt innsiden rødt og utsiden i den svarte stilen du har vist ovenfor Siden du har fått rød(e) vifte® og svart/rød PSU, vil det se tøfft ut med litt "mer" rødt innvendig.. Når det kommer til "hvordan" svart farge/stil du skal ha utenfor, så syntes jeg den fargen/stilen du har på Wiibox'en er grådig fin Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Takk skal du ha Viftene som kommer har hvite leds, så jeg tror jeg går for sort/grå innvendig også. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Gjør det. Ser utentvil penest ut på papiret i alle fal. Matt eller blank finish? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Usikker det det også Hva synes dere? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg har vel argumentert litt fram og tilbake på akkurat det lenger bak i tråden. Så det hele blir vel opp til deg og hvor mye arbeid du vil legge i sparkling, pussing, grunning osv. Blank stiller som sagt store krav til forarbeid. Skikkelig forarbeid må til uansett for at finishen skal bli bra, men min erfaring er at det er lettere å få en jevn og fin finish med matt lakk. Endret 1. oktober 2009 av dePt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ble selv ganske fornøyd med lakkingen på mitt forrige prosjekt, Wiibox: Men får prøve med litt frem. Når dere skal ha blank lakk, tar dere da bare blank lakk over den matte eller er det noe lakk som bli blank med en gang, så du slipper ett lag med blank lakk over? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Bruker somregel sort blank og så et 2-3 lag med klarlakk over der. Full framgangsmåte: Pussing med grovt, mellomgrovt og så fint sandpapir til slutt. På med 2-3 lag grunning. Fram med det superfine sandpapiret Pusser ikke gjennom grunningen men et stykke inn i den liksom. Fram med sort lakken. På med 3-4 lag med den. Så på med klarlakk som jeg til slutt våtsliper med våtslipingspapir. (tror det egentlig er vanlig finfintsandpapir ) Edit: Det jeg mener ser best ut er om du i steden for å bruke blank klar lakk bruker matt. Da ble i alle fal resultatet mitt glatt og fint, men ikke helt blankt. Sortfargen ble da litt lysere. Da hadde jeg flere lag med matt klarlakk da. Endret 1. oktober 2009 av dePt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva med blank på det svarte partiet og matt på det grå? Eller omvendt? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Er du et vandrende kompromiss i dag wikipedersen? Forsåvidt en god ide de også. Da tror jeg blank grå og matt stort kanskje? Edit: leif Endret 1. oktober 2009 av dePt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg bare sier alt jeg kommer på Er ikke sånn at jeg tror de løsningene er bedre, men jeg er stor fan av brainstorming, og da sparer jeg ikke på noe Endret 1. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hmm, blir ikke lett å velge for meg nå Men er bra dere kommer med mange ideer Endret 1. oktober 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Synes helt svart, eller slik du har på bildet ditt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Blir nok slik som jeg har avataren ja Får bare håpe jeg finner grå lakk som passer her.. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) http://www.norbond.no/malinglakk/lakk-pa-s...ks-c-210-1.aspx Skriv inn fargekode Aner ikke hvordan kvaliteten her er, men utvalget er jo upåklagelig (*) Vi kan levere spraylakk i standardfarger fra RAL- eller NCS-fargekart. Vi har også en del andre farger i kartoteket (bl.a. noen lastebilfarger). Vi kan dessverre ikke tilby spraylakk i farger med koder fra personbil eller MC. Endret 1. oktober 2009 av dePt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå