Breidablik Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Flott med erfaring fra folk. Da blir det kanskje magnet-dør likevel, da... Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Der var du igang igjen ja! Ser frem til å se hvordan det går videre! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Takk skal du ha Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det med brønnene i front, må ha noe form for deksel der. Noen tips? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Lurer på det samme jeg og.. Jeg tengte å ha en slags luke som henger over DVD-spilleren(e). Luka er såpass lett at DVD-spilleren(e) enkelt kan dytte den opp selv.. (kan laste opp et bilde etter at jeg har vært ute med bikkja) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg tenke å muligens sette på en kabel med kanpp på dvd-brenneren slik at jeg kan sette på en på en plate på skuffen slik at den blir helt skjult. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er sikkter likebra det, men litt problematisk hvis man må bytte DVD-brenner Men helt enig med deg at det vil bli enda finere å gjøre som du sa.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Nå bytter man vel ikke DVD-brenner så ofte da Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 hehe... njæ.. joo.. kanskje.. samma det vel.. hehe.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Har lyst til å ha noen mønster i lakken på utsiden. Noen som har forslag til noe stilig og stilrent? Endret 19. februar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Bikube er jo sikker vinner, men kanskje ikke så originalt. Endret 19. februar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hei Hva med flamme-lakkering. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Syntes du bør ha et mønster som står i stil med fronten.. (mønsteret i fronten) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Må stå i stil med fronten ja Kanskje det holder med det jeg har der.? Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 ahh. moro. alltid gøy med folk som går folk å lage litt selv Kabinettet hadde en bra finish etter de tegningene du la ut. så blir nok bra Men åssen program har tegnet de bildene i? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Hyggelig å høre Har brukt programet SketchUp. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dette var ett spennende prosjekt! Men har du noen gang vurdert å bygge i acryl? Ser jo at du har finger ferdighetene. Og det er nesten som å jobbe med tre. Du kan borre, frese, gjenge og ikke minst bøye acryl. (Ved hjelp av varmlufts pistol) Kanskje det hadde vert en ide for rom deleren? Digget foresten den ide`n som Wikipedersen hadde med å bygge pc i flaske! Faktisk beste ide`n jeg har hørt på evigheter... Hvorfor ikke når de kan bygge seilbåter i flasker. (Drevet med pc siden 80 tallet.) Nei, jeg er ikke så gammel I hvertfall ikke i hue Flaske pc vurderes nå... Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 hehe... sitter å ser på arbeidsloggen fra "playbox" nå.. morsomt å se hvordan prosjektene dine har endret seg fra prosjekt til prosjekt btw.. kommer du til å bruke fake bulgin knapper på dette prosjektet, eller kjøper du nye fra performance-pcs.com ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Det blir ekte fra performance-pcs.com Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som har noen ideer til et fint HDD bur og oppheng til DVD-brenner mm.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå