slengpung Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) bygge en ny en nå.. mest for gameing til CSS, FSX og kanskje litt BF3 når det kommer.. Burde ikke det funke greit.. ny skjerm kommer litt senere. (dell 19 tommer nå) Har litt lyst til og teste overklokking.. får se -ASUS VGA-Card Radeon HD4870 512MB PCI-E 2xDVI HDMI HDTV TV-Out -Asus P5Q Pro -Intel Core 2 Duo E8500 -Samsung Spinpoint F1 1 TB -OCZ Solid State Disk Core V2 60 GB (system) -Thermaltake Big Typhoon -Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 4096 MB (2x2048) kabinett har jeg heller ikke bestemt meg for.. men muligens "Thermaltake Toughpower 750W" tenkte jeg til et evu. kab. Et kabinett bør også være piano svart) EDIT; kanskje denne https://prisguiden.no/product.php?productId=94033 Håper på svar.. PS: noen som vet eller tror at FSX kommer til å gli godt på dette systemet?? Endret 17. februar 2009 av slengpung Lenke til kommentar
slengpung Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 takker.. noen som vet mere om FSX og denne.. Må gli fint asså.. Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 takker.. noen som vet mere om FSX og denne.. Må gli fint asså.. tror den vil gli veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå