Theludders Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hallo ! Tenker kjøpe meg en 5800.. Så ser jeg at telefonen virker veldig billig UK. Drar til london om 2 dager og lurte på om jeg skulle dra med meg en telefon derfra. Hva tror dere om dette? Regner med at norsk språk-pakke osv ikke er noe problem å legge inn.. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja, av en eller annen grunn er telefonen veldig billig i Storbrittania, noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Theludders Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 bumper denne litt siden jeg drar til London om ikke lenge Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Var jo en del som kjøpte fra finland, og de fikk ordnet med norsk språk. Med tanke på at det kun er programvarerelatert skal det ikke være like vanskelig som på telefoner med vanlig tastatur. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Regner med at du har en nokia-lader fra før... UK har andre kontakter. Grunnen til prisforskjellen er nok til dels at 5800 nettopp er kommet i salg i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå