Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på ei jente, Hjelp :|

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hun har ikke så mye kontakt med eksen var bare denne ene kvelden det, slik jeg har oppfatning av driver han å maser litt på henne, men hun ville møte han bare for å prate eller noe og han bor nesten på andre siden av landet så tror kanskje det har noe med at han måtte sove over å gjøre, og hun sa de ikke skulle sove på samme rom osv. Dette er ikke ting hun har sagt til meg altså, det er noe jeg hørte at hu og venninna snakka om når de var på et annet rom. Såvidt jeg vet har de ikke møttes siden det ble slutt. Jeg tror det er ganske usansynelig at hun blir sammen med eksen uten at jeg skal gå nærmere inn på det, men ville vært rart hvis hun var usikker på noe nytt også går hun tilbake til en som har såra henne før liksom :S

Kan også si uten at jeg vil bli flama helt her at jeg også har hatt en liten episode med en annen jente for et drøy uke siden, var ikke sex eller noe der bare litt klining, hun vet det ikke da tror jeg(ja jeg vet jeg er dum), men denne jente ble tydeligvis ganske intressert i meg og dagen før vi dro på ferie sammen jeg og hun jenta jeg snakket om hele tiden dro vi sammen på fest og da møter vi seff denne jenta da og hun begynner å si til meg at jeg er pen og at hun elsker meg osv forran hu jeg egentlig liker.... Jeg viste ikke noe interesse for henne at all da, men hun ringte meg og sendte meg meldinger hele kvelden og det ble litt teksting mellom oss som hun så. Og kan hende det at det med eksen på en måte var litt hevn, vet ikke jeg... I tillegg klarte jeg og si da en kompis spurte om ejg ville være med på en fest at han måtte få med noen jenter også da, mens hun satt ved siden av meg. Hun ble ikke sur der og da, men vet jo ikke om hun bare holdt det inni seg: P Hun spurte meg også seinere hvem den jenta var, men jeg sa jeg ikke orket å snakke om det.

Uansett, hvem holder kontakt med en gutt i over 2 måneder, sender masse meldinger nesten hver dag, inviterer gutten på film flere ganger og når jeg er der begynner hun å klå på meg å spørr om jeg vil sove med henne, at hun er glad i meg, at hun synes alle gutter burde vært som meg, og hvis jeg ikke svarer på meldinger så tar hun insiativ videre, kaller meg pus, sender masse hjerter, har sex flere ganger, tar insiativ til å finne på ting i helger, vi har faktisk vært sammen hver helg de siste ukene. Jeg skjønner ikke hvordan alt dette kan bety absolutt ingenting???? Eller hvordan kan man tolke dette til å bare være venn?? Hadde skjønt det om at det hadde vært litt fylla roting, men vi har faktisk rota i edru tilstand også.

Er ikke det at jeg absolutt vil møte henne, jeg vil bare høre hva hun har og si, om det er noe galt, driter litt i hva utfallet egentlig blir, kan godt hende at det at hun ikke svarte på meldingene nå har en naturlig forklaring, men synes det er rart da det ikke har skjedd før. Har bare lyst til å ordne opp, fordi jeg viste ikke at jeg hadde følelser for henne før nå og det å ikke høre et livstegn fra henne eller det å ikke vite hva som egentlig skjer tar livet av meg. Greit nok, har bare gått en dag, men faaaeeen =P Har nesten litt lyst til å prøve å ringe henne imorra å høre hvorfor hun ikke svarer på meld eller noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gamle er dere egentlig? 15-16?

Hun liker deg på et eller annet plan. Det kan hende du er vennen hennes som hun bare trøster seg til, ellers kan det hende hun har ekte følelser for deg. Jeg ville holdt meg unna en person som virker så ustabil som det hun gir inntrykk av.

Lenke til kommentar

hehe jeg er 18 hun er 17. Ustabil, mye mulig, men har ikke vært noe drama i de 2 månedene hittil da men.. Tror jeg setter henne på ignore jeg å ser hva som skjer, gidder ikke holde på sånn her og ikke er jeg intressert i å være venn heller.

Lenke til kommentar

Hun er med eksen nå, bare gi faen da eller? Eller skal jeg gi henne en sjanse til å forklare seg? Vet ikke hva de skulle møtes for eller hva de driver med for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Hun er med eksen nå, bare gi faen da eller? Eller skal jeg gi henne en sjanse til å forklare seg? Vet ikke hva de skulle møtes for eller hva de driver med for å si det sånn.

Hvis de skulle møtes fordi de skal gi greiene sitt en ny sjanse så hadde ihvertfall jeg droppet henne. Litt dumt å gjøre det før du vet hva de prata om. Kan jo brenne noen broer. Men litt rart er det å møte eksen da, hva annet skulle de prata om?

Gi hu' et ultimatum...

Lenke til kommentar

Hun svarer ikke andre heller fant jeg ut, hørt litt rundt. Jeg vet jo ikke hvorfor hun skulle møte han, men han maste om å møte henne iaf, og hun ville møte han hun også tror jeg. Vet ikke om det er for å ordne opp eller hva det er, men det finner jeg nok ut av etterhvert. Blir de sammen igjen er det over og ut iaf hehe =p

Vi har ikke så mange felles venner, dvs jeg kjenner jo noen av vennenne hennes, men de gjør meg ikke klokere, da de bare sier at de ikke vet noe osv.

For alt jeg vet vil de kanskje bli venner igjen, men i og med at han bor på andre siden av landet tror jeg nok at jeg finner det ut om han flytter inn hos henne for å si det sånn, med mindre jeg aldri hører fra hu igjen men jeg tviler på det egentlig =p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...