Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 For en stund siden kom jeg i kontakt med ei jente på en fest, vi utvekslet nummer og rotet litt den kvelden. Noen dager seinere sendte hun meg melding og det ble litt teksting frem og tilbake. Tiden gikk videre og det ble ganske mye teksting, vi møttes flere ganger etter det, jeg var usikker på om det var noe mellom oss på denne tiden fordi begge to var ganske beruset da vi rotet den kvelden. Men hun var den som tok mest insiativ, men det utviklet seg og det ble mange filmkvelder bare jeg og henne og det ble somregel masse klining, og fikk mange meldinger der hun sa hun var glad i meg og kalte meg pus og sånn. I tillegg har vi hatt sex på hver eneste fest vi har vært sammen på, og det har vært mye på hennes insiativ også... Så jeg tok det egentlig ganske rolig, trodde at dette gikk veien, men forige helg spurte hun meg om jeg ville være med familien hennes samt venninna hennes på hytta, jeg takket da til dette. Trodde dette skulle bli gøy, vi skulle være der noen dager og jeg så frem til at vi skulle ha det koselig, var egentlig en fylletur men men.. noe vi også hadde ihvertfall den første dagen. Da gikk alt fint og sånn, dvs før vi feks skulle legge oss spurte hun meg om jeg ville sove med henne og når vi først hoppa i høyet hadde hun dratt av meg buksa og begynte å suge meg før jeg viste ordet av det. Jeg spurte henne om hun bare ville være venner eller om hun ville noe mer og hun sa hun var veldig usikker pga dårlige forhold tidligere osv. Noe jeg vet er sant, eksen hennes hadde vistnok vært utro og litt av hvert. Snakket endel med venninna og hun sa det samme ihvertfall. Men dagen etter virket hun plutselig annerledes, hun var riktignok ganske sliten etter forige dagen, men hun pratet knapt til meg hele dagen, pratet mest med veninna si, ikke at jeg var noe bedre men.. Når det begynte å nærme seg kvelden begynte hu å sitte med telefon sin hele tiden og jeg fikk tilslutt vite at det var blandt annet eksen hennes hun snakket med, han ville vistnok møte henne osv osv.. Jeg ble jo litt paff, men lagde ikke noe nummer eller nevnte det i det hele tatt. Men er godt mulig jeg var litt mer grinete en vanlig den kvelden. Det var ikke før kvelden hun endelig begynte å prate litt med meg, hun spurte om det gikk bra osv siden hun synes jeg så litt trist ut også spurte hun meg om jeg ville være med å legge meg, jeg svarte litt sånn jeje whatever liksom.. Skjedde ikke noe spess denne kvelden, bare lå å holdt rundt henne litt og kilte henne på armen og sånn, var så sliten så var ikke intr i noe mer jeg. Gjorde egentlig dette for å sjekke litt hvordan respons jeg fikk da hun gjorde meg veldig usikker med den oppførselen hennes denne dagen. Men fikk ikke noe særlig respons hun sovna med en gang omtrent =P Spurte henne også om hun var sur på meg eller om jeg hadde sagt noe galt, siden jeg viste at jeg hadde sagt et par ting som kanskje var litt på kanten. Men neida, hun var ikke det sa hun. Men når jeg våkner hører jeg at hun prater med venninna og de tror jeg ikke hører hva de sier, der sier hun at jeg lå å klådde på henne hele kvelden og masse tull, måten hun sa det på hørtes ut som det var negativt liksom. Og så sa hun at jeg hadde vært skikkelig frekk kvelden før og sånn.. Også får jeg høre at eksen skulle sove hos henne seinere den uka....... Hørte ikke helt hva de sa men tror hun sa noe om at hun ville prate med han bare og at han skulle sove på gjesterommet. Veit det er eksen som pusher på henne, men hun trenger ikke være så på gli fordet da O.o Jeg sitter liksom med litt delte tanker, når jeg hørte det der så tenkte jeg bare whaaaat teh fuck, hun har liksom kost på meg og vi har pult mange ganger så er plutselig litt uskyldig klåing negativt? Og hvorfor i helvete skal hun møte eksen som var utro mot henne >.< Fikk lyst til å bare gi f... i henne etter dette, men jeg er jo glad i henne så blir såra og lei meg.. Er nesten to muligheter for at hun plutselig oppførte seg på den måten 1. At jeg sa noe galt, jeg såret henne, eller noe jeg gjorde feil som fikk henne irritert. Er nulig dette men 2. At hun ikke bryr seg om meg, eller at hun plutselig fikk interesse for eksen eventuelt noe andre. Så det er egentlig to ting jeg kan gjøre, enten kan jeg sende en melding om at jeg ikke vil ha noe mer kontakt, evt bare drite i å ta kontakt uten å si noe. Eller så kan jeg vente å se hva som skjer. Skal ikke så mye til før jeg gir faen nå egentlig, fordi jeg begynner å få litt følelser nå og det blir bare værre hvis jeg går å venter, men samtidig vil jeg jo ikke miste kontakt, det er bare det at jeg ikke orker å ha kontakt hvis hun skal behandle meg på den måten plutselig. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Spør henne rett ut om hva f*** det er som skjer. Ikke sitt passiv og la ting gå sin gang, spør henne rett ut hva det er som foregår og hva hun tenker, du fortjener å få et godt svar på det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Han er eksen, så de var sammen. Greit nok var han utro, men hvor mange ganger? Han kan ha lovet å forandre seg. Kanskje mener han det også. Hun var nok ganske forbannet på ham da det skjedde, men hun kan fortsatt ha sterke følelser for henne. Jeg vil tippe problemet ligger mellom dem og har ikke noe med deg å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja men det med eksen, både meldingene hun sender og det at hun skulle få besøk av han var ting jeg overhørte, de trodde jeg lå å sov så det blir litt dumt om jeg tar opp det. Jeg prøvde å grave å spørre litt da, hun sa hun var usikker på hva hun ville med meg fordi hun ikke viste om hun var klar for et nytt forhold, hun sa vi skulle prate dagen etter men det skjedde jo ikke, det er jo greit nok hvis det hadde vært et ons feks, men vi har hatt kontakt gjevnlig i kanskje 2 måneder synes jeg det blir litt teit at hun skal være usikker.. Altså hun må jo skjønne at jeg også kanskje kan utvikle følelser og at jeg kanskje ikke synes det er så kult at hun plutselig vil bli venner da, ikke at hun har sagt akkurat det men. Er faktisk først nå jeg begynner å få litt følelser, er liksom hun som har holdt det igang hele tiden, og det at vi var sammen flere ganger i uka til tross for at hun bor et stykke unna og prater sammen på meldinger hver dag, for å ikke snakke om at hun ville ha meg med på hyttetur kanskje betydde litt da. Men tror jeg kanskje skal vente å se om hun eventuelt tar kontakt i nærmeste tid så tar jeg det opp da, hvis jeg ikke får noe ordentlig svar kan hun bare dra til helv... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da hun sa hun var usikker osv på hva som skjedde mellom oss var dagen før hun begynte å prate med eksen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da vil jeg tippe hun er svært usikker på å gå inn i et nytt forhold. Det har heller ikke noe å gjøre med deg, men med henne. Har hun blitt sviktet å brutalt før vil hun nok ha vansker med å stole på noen igjen. Jeg har opplevd det selv og vet hva jeg snakker om, dessverre. Det beste du kan gjøre er å gi henne tid og støtte. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Konfronter henne, og gi henne et ultimatum. Be henne bestemme seg, jenta høres jævlig ustabil ut. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hun har vært stabil helt til nå, men plutselig kom dette ut av det blå. Hun var glad og snill igjen den siste halvtimen vi var sammen da, kanskje dette som fikk meg til å gidde å prøve litt til, vi prates vel kanskje ikveld eller noe da, var det siste hun sa ihvertfall, men har ikke hørt noe. Men den kommentaren om klåingen min feks svir seg fast i minne, hvordan kan det være negativt?? Hun har tidligere sagt at hun synes jeg kunne være litt mer frempå siden hun synes jeg var litt forsiktig av meg, noe som i og for seg er sant. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sier meg også enig med det enkelte her sier. Spør hva er det som skjer? Eksen, meg eller ingenting? Tror ikke det er så smart å la det gå lang tid. Få en avklaring Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er liksom litt sur for at hun prater med eksen i det hele tatt, greit at de sender et par meld liksom, men prata jo faen meg sammen hele kvelden jo :| Lyst til å si at jeg ikke vil ha mer kontakt bare på pure faen men tror kanskje ejg komemr til å angre så holder ann litt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har lyst til å spørre hva som skjer, men er liksom litt feig da =pppp Hvis jeg spørr om noe er galt eller noe sier hun bare nei. Har en jente til som er intr, men er liksom hun jeg prater om her jeg har fått følelser for da, men er hun ikke intr, eller skal holde på sånn så lar jeg det heller gå. Men synes det er rart at hun plutselig ble sånn, det må jo ha vært noe som har fått det til å bli sånn, siden tidligere har jeg ikke vært i tvil i det hele tatt. Men plutselig var det lettere å prate med venninna jeg knapt kjenner liksom :S Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er liksom litt sur for at hun prater med eksen i det hele tatt, greit at de sender et par meld liksom, men prata jo faen meg sammen hele kvelden jo :| Lyst til å si at jeg ikke vil ha mer kontakt bare på pure faen men tror kanskje ejg komemr til å angre så holder ann litt. Eks er eks! Er en grunn til at det blir slutt. Men, ser den med å kutte kontakt. Keen på å få ut litt aggresjon? Holde an? Ikke ta kontakt på en stund.. Sånn hard-to-get greie? Ville heller ikke vært redd for å spille kortet om at du hørte litt av samtalen de hadde. De må jo skjønne at du kan våkne. De hadde heeelt sikkert gjort det samme som deg, og hørt på videre. Det hadde jeg gjort ja.! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Spør du damer om noe er i veiel vil de aller fleste si nei selv om de mener ja. Du ser det bedre på oppførselen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja så det ganske tydelig på oppførselen. Men er ikke lett for å vite om det var pga meg, eller om det var pga eksen. Hun overhørte et par ting jeg sa også, faen hørte alt tvers gjennom vegger i den hytta >.< Da jeg satt med en kompis i stua og han plutselig sa han hadde hørt at vi holdt på den første natta og litt av hvert, jeg svarte ikke noe spessielt til det så spurte han om jeg ville ha sex med venninna til hu jeg snakket om i første post, siden han sa han skjønte på henne at hun var litt keen. Da svarte jeg at jeg ikke hadde tenkt til å pule noen som helst den kvelden. Og dette hørte jo da hun uten at jeg viste det, men hun sa det til meg litt seinere "du skulle jo ikke knulle noen inatt du". Og hun sa også "fitte er fitte eller hva *navnetmitt*?, det er derfor jeg kanskje trodde at jeg gjorde noe galt. I tillegg til at hun sa at jeg var veldig frekk den kvelden, noe jeg mener jeg ikke var(dette sa hun da dagen etterpå). Var kanskje litt kødding bare. Men da skjønner jeg ikke at hun ikke fortalte meg det når jeg prøvde å ta det opp, hun ga liksom faen og ville ikke snakke. Jeg vet ihvertfall at jeg ikke ville gitt faen hvis jeg hadde brydd meg. Jeg prøvde liksom flere ganger å få pratet eller ta litt insiativ men fikk ikke noe respons, derfor vegrer jeg meg litt for å spørre igjen. Er liksom mye lettere å bare ta den feige og slemme måten og si at jeg ikke vil ha mer kontakt, forda kommer jeg ut seirene på en måte. Men det smarteste er vel kanskje å bare kutte kontakt uten å si noe, hvis jeg sier det er det vel bare et dårlig kamuflert skrik etter oppmerksomhet Regner med at hun kommer krypende tilbake om en stund, men føler liksom at det er et dårlig tidspunkt å ta det opp på nå. At jeg kommer til å sitte igjen uten svar uansett om dere skjønner, for virket ikke på meg som om hun hadde lyst til å prate om det da ihvertfall. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Etter som jeg kan se så har du ikke gjort noe galt. Hvor lenge siden er det hun og eksen slo opp, og hvor lenge var de sammen? Et forhold skaper massevis av følelser, og spesielt ved utroskap vil "offeret" i saken som regel føle seg verdiløs noe som skaper enda sterkere følelser for personen som var utro. Følelsene hun føler for eksen er tydeligvis ikke helt over, og hun prøver å ignorere følelsene hun har for deg fordi hun er redd for å brenne seg igjen. Det kan være en av grunnene til at hun snakket som hun gjorde til venninnen sin den morgenen. For å overbevise seg selv om at du ikke er bra for henne. Det du nå må gjøre er å gi henne tid. Fortsett å vis interesse og intensjoner, men ikke vær en tøffel som kommer løpende så fort hun knipser med fingrene. Vær litt hard to get, og få henne til å se at du er så mye bedre enn eksen. Du skal ikke kutte kontakten helt, men det er helt greit å være stille noen dager til hun selv tar kontakt med deg. Er hun intressert i deg, så kommer hun til å ta kontakt med tanke på hvor langt dere faktisk har kommet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vet ikke hvor lenge siden det er de slo opp men de var sammen i rundt 2 år, tror det er rundt et halvt års tid siden. Prøvde å sende henne melding men fikk ikke noe svar, tror jeg venter å ser om hun tar kontakt, hun må nesten prate ut snart før jeg gir opp. Jeg regner med at hun kommer tilbake, men hvis hun plutselig kommer nå og bare vil være venner istedet fordi hun heller vil ha eksen tror jeg neppe jeg klarer å respektere henne igjen. Har vært litt hard to get hittil og det har funka fint, for da har liksom jeg hatt kontroll hele tiden. Hun har kommet med mange kommentarer som smått hinter til at hun ikke vil ha meg men heller vil ha eksen og jeg blir fort sånn at jeg bare gir faen og går istedet for å ta imot alt drittet. Men skal vente å se om hun tar kontakt jeg Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hadde jeg vært deg ville jeg bare ventet med å ta kontakt, hører du ikke fra henne på mange dager kan du bare sende henne en brutal melding og si du ikke er interessert i noe mer, eller så får du si hun får velge mellom deg og eksen hennes. Jeg hadde aldri funnet meg i å bli behandlet slik iallefall... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Altså ser mange ikke ville akseptert å bli behandlet sånn, jeg reagerer på det såklart, men er ikke sånn at hun totalt ignorerte meg, hun viste bare ikke den ekstra oppmerksomheten hun alltid pleier. Utover kvelden ville hun danse med meg og sånt, men jeg var som sagt ikke så keen siden hun dreiv å prata så mye med eksen som jeg ikke likte noe spess så svarte kanskje litt sånn uintressert tilbake når hun spurte meg om ting og sånn. Og hun prata med venninna si om at jeg hadde vært skikkelig frekk og sånn uten at jeg helt vet hva det er hun sikter til, men det er godt mulig jeg har sagt noe som kanskje såret, var veldig full den kvelden så er ærlig talt ikke helt sikker. Men det jeg reagerer mest på er at jeg ikke har hørt noe i ettertid, pleier alltid å få en melding om at hun synes det var koselig å være med meg og at hun var glad i meg osv, men nå har jeg ikke hørt noe som helst, ikke svarer hun når jeg sender meldinger heller... Klarte ikke bare å gå rundt å vente =p Har hendt et par ganger tidligere at hun ikke har svart fordi det har vært noe kluss men nå har jeg sendt mer en 1 melding, dessuten så pleier jo hun å sende meg melding uansett :s Mulig hun ikke har sett meld, eller at hun ikke har penger på kortet men synes det er litt rart =S Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Som noen andre skrev, så syns jeg heller ikke jeg at du har gjort noe galt. Hun kan ikke forvente å bli behandlet som en prinsesse når hun driver og snakker med eksen hele tiden mens du er der/vet om det. Jeg syns hun virker litt ustabil, og hadde hun hatt følelser for deg hadde hun mest sannsynlig ikke hatt så mye kontakt med eksen. Jeg syns du bare skal glemme henne. Hvis du vil møte henne, så burde dere kanskje satse på å være edru i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå