Gå til innhold

Hvilken vei skal dopapiret henge fra holderen?

Torey

Hvilken vei foretrekker du?  

150 stemmer

1. 1. -

• A
      17
    • B
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har verken toalettpapirholder eller vask på dassen. Toalettrullen ligger på vaskemaskinen ved siden av den. Når jeg har tømt tarmene drar jeg den til meg, river av en haug med ark, krøller dem sammen og tørker i vei. Når jeg er ferdig vasker jeg henda i krana til badekaret.

Folk som gjør det annerledes har metrofile tendenser.

Lenke til kommentar

Det er klart B som lønner seg. B er nærmere og derfor kan dobesøket gjennomføres mer effektivt i tillegg er det mer luftrom rundt B og derfor lettere å få tak i toalettpapiret. Dette gir derfor et 2,7 % mer effektivt dobesøk enn hvis du skulle bruke A.

Endret av Niks
Lenke til kommentar

jeg foretrekker side A :)

men det er et stort MEN.

syns det skulle ha vært et alternativ til folk som IKKE bruker sånn toalettpapirrullholder...

jeg foretrekker å holde den med handa.. da kan jeg liksom bruke fingeren min som rullholder og snurre. det beste med det er at da kan jeg samtidig brukte handa mi til å stoppe den når jeg vil!!

Endret av probin
Lenke til kommentar
MEN!

Hvis man tenker litt logisk (sånn som meg) så er det mer renslig med A.

Greier du å ungå at hånden/fingrene ikke kommer i kontakt med veggen når du skal ha papir ?

Hendene er den plassen på kroppen med flest bakterier, og hvis det er flere som bruker toalettet og har toalettrullen hengende som A vil alle smittes av de samme bakteriene.

Hvis rullen henger som B er det veldig få personer som har tatt på veggen, og derfor vil det være veldig lite bakterier der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...