Torey Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 B for Bernt Nei nei! B for Bjarne! Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 B for brain, A for amøbe! Lenke til kommentar
Torey Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 B for brain, A for amøbe! A for Amatør eller Asshole Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kan vell egentlig ikke si at det er noe som betyr så mye for meg, men jeg heller mot "B". Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 B for Bernt Nei nei! B for Bjarne! Er ikke Bernt bra nok for deg? Vil du ha meg til å kjøre edit på innlegget mitt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 B siden det er nærmest. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) B selvfølgelig! Endret 17. februar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Torey Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 B for Bernt Nei nei! B for Bjarne! Er ikke Bernt bra nok for deg? Vil du ha meg til å kjøre edit på innlegget mitt? For meg r det akkurat det samme Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 B for Bernt Nei nei! B for Bjarne! Er ikke Bernt bra nok for deg? Vil du ha meg til å kjøre edit på innlegget mitt? For meg r det akkurat det samme Takk. Skål for B. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Der var det noen som stemte A vist Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er jo selvfølgelig A som er riktig.. Trenger ikke diskuteres engang Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har verken toalettpapirholder eller vask på dassen. Toalettrullen ligger på vaskemaskinen ved siden av den. Når jeg har tømt tarmene drar jeg den til meg, river av en haug med ark, krøller dem sammen og tørker i vei. Når jeg er ferdig vasker jeg henda i krana til badekaret. Folk som gjør det annerledes har metrofile tendenser. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det er klart B som lønner seg. B er nærmere og derfor kan dobesøket gjennomføres mer effektivt i tillegg er det mer luftrom rundt B og derfor lettere å få tak i toalettpapiret. Dette gir derfor et 2,7 % mer effektivt dobesøk enn hvis du skulle bruke A. Endret 18. februar 2009 av Niks Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 B er selvsagt det eneste valget man kan ta. Treffer jeg på forekomster av "A", fikser jeg det til en "B". Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Går selv for B MEN! Hvis man tenker litt logisk (sånn som meg) så er det mer renslig med A. Når den henger i B så får man den siden som har skrapa i veggen opp i fua, mens med A så får man den sida som har vendt innover Lenke til kommentar
probin Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) jeg foretrekker side A men det er et stort MEN. syns det skulle ha vært et alternativ til folk som IKKE bruker sånn toalettpapirrullholder... jeg foretrekker å holde den med handa.. da kan jeg liksom bruke fingeren min som rullholder og snurre. det beste med det er at da kan jeg samtidig brukte handa mi til å stoppe den når jeg vil!! Endret 18. februar 2009 av probin Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 b, alt annet blir helt rart Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 B. Null tull. Jeg snur papiret der det henger feil. :!: Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 MEN!Hvis man tenker litt logisk (sånn som meg) så er det mer renslig med A. Greier du å ungå at hånden/fingrene ikke kommer i kontakt med veggen når du skal ha papir ?Hendene er den plassen på kroppen med flest bakterier, og hvis det er flere som bruker toalettet og har toalettrullen hengende som A vil alle smittes av de samme bakteriene. Hvis rullen henger som B er det veldig få personer som har tatt på veggen, og derfor vil det være veldig lite bakterier der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå