Torey Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hvilken side, A Eller B? Endret 17. februar 2009 av datating Opprettet poll og skiftet emnetittel. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Side B. Noe annet er bare tøys og tull! Vurderer nesten å ikke tørke meg hvis jeg kommer over et tilfelle av side A(Neida er ikke så ille)! Lenke til kommentar
trudel Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Side B. Noe annet er bare tøys og tull! Vurderer nesten å ikke tørke meg hvis jeg kommer over et tilfelle av side A(Neida er ikke så ille)! Haha, såret!!!1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kan ikke fatte og begripe at noen synes A er bedre enn B. Tror de må være litt skada. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Når det er B pleier dorullen bare å rulle videre etter jeg har dratt av en bit. Skjer det bare med meg? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Trodde dette var avgjort en gang for alle for lenge siden. Det er selvfølgelig B som er korrekt. Torey: Du mener vel Toalettpapirdebatten ? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 B naturligvis! Heter vel toalettpapir-debatten om det skal være helt korrekt, eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Torey Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Trodde dette var avgjort en gang for alle for lenge siden. Det er selvfølgelig B som er korrekt. Torey: Du mener vel Toalettpapirdebatten ? Var noe slik jeg mente ja, men viste ikke att dere hadde hatt en slik "debatt" før x) Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Trodde dette var avgjort en gang for alle for lenge siden. Det er selvfølgelig B som er korrekt. Torey: Du mener vel Toalettpapirdebatten ? Nei, nei, nei! Hva er vel det norske språk uten ord deling? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvem vil ha dasspapiret sitt skrapende nedover veggen før de skal tørke seg? For ikke å nevne hvor mye mer stress det er når papiret henger mot veggen. B er selvsagt det korrekte her, de som mener noe annet består av den lille andelen mennesker som kjøper Lambi fordi de synes lammet er sexy. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Nei, nei, nei! Hva er vel det norske språk uten ord deling? Stort sett riktig? Endret 17. februar 2009 av khaffner Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 men viste ikke att dere hadde hatt en slik "debatt" før x)Har ikke sett en slik debatt på diskusjon.no før. Men den 'debatten' er tatt mange ganger før, og ender stort sett med at B er det som blir allmengyldig. Lenke til kommentar
Torey Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 men viste ikke att dere hadde hatt en slik "debatt" før x)Har ikke sett en slik debatt på diskusjon.no før. Men den 'debatten' er tatt mange ganger før, og ender stort sett med at B er det som blir allmengyldig. jaja, jeg har vertfall ikke sett den før Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Alle normale mennesker velger selvsagt B. Det er selvsagt en minoritet som velger A, men de teller ikke siden de i de fleste tilfeller er søsken med en av sine foreldre og/eller ble sluppet på hodet da de var små. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 bruker ingen av delene, har ikke en papirholder, men ellers er det a som gjeller Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ein tråd om dopapir, no har eg sett det og B er nok riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå