Meyer_rbk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei! Jeg har en Acer Aspire 9300, med windows vista. Etter flere uker med nye problemer og alt mulig som ødelegger dagen for pc'en din og deg, bestemte jeg meg for å bruke Acer Recovery og tilbakestille alt til "factory settings". Det fungerte greit, helt til jeg skal logge på. Etter den har kopiert nye filer osv, og jeg har restartet pc'en, kommer jeg til en meny hvor jeg skal velge språk, lage en bruker osv. Dette fungerer greit, men når jeg har laget brukeren og trykket på start skjer absolutt ingenting. Kan røre på musa osv, men den blå bakgrunnen bare er der, og det er ingen mulighet for å logge på brukeren jeg nettopp lagde. Bare å flytte tråden hvis den står feil, og bare å spørre om informasjon så skal jeg svare så godt jeg kan. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Meyer_rbk Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Løste seg når jeg prøvde alt+F10 under oppstart av pc, og prøvde alt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå