hansemanse Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Har en acer 5920g , med Geforce 8600 gs skjermkort, Windows vista Jeg høyreklikker på Min datamaskin- videre "enhetsbehandling"- under "andre enheter" er det et gult skilt over "skjermkort, vga- kompitabelt". Når jeg dobbelklikker på denne teksten, står det at "driverne for denne enheten ikke er installert". Det funker ikke å klikke på "installere driver på nytt", verken gjennom å leite etter driveren sjøl på nettet (ikke noen av de driverne jeg fant har funket)eller å la maskina selv gjøre jobben med å finne drivern på pc`en og nettet. Kommentaren jeg får etter søket ( når jeg ber pcen finne drivern og installere den sjøl) er at driveren blir funnet, men det oppstår et problem som gjør installasjonen ikke fullføres.Driverne på nvidia sine sider funker heller ikke. Takker verry møtsjh for svar Endret 17. februar 2009 av hansemanse Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Med vista kan du bruke windows update til å installere drivere, men også søke på google.... bare søk på navnet på det du skal ha driver til, og driver etterpå edit: Velkommen til forumet Endret 17. februar 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Evt. kan du gå inn på Nvidias hjemmesider og la den bestemme hvilken driver du trenger. Her - velg "option 2" Lenke til kommentar
hansemanse Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Evt. kan du gå inn på Nvidias hjemmesider og la den bestemme hvilken driver du trenger. Her - velg "option 2" Tusen takk for all hjelp. Det er noe gæli med windows trur jeg, har prøvd alt mulig rart nå. Skal legge inn windows xp, og se åssen det går da. Skal si fra åssen det blir Endret 19. februar 2009 av hansemanse Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Eller gå til Acer's sine sider og finn driveren der. Som regel er Laptop driverne tweaket til Produsentenes modeller. Lenke til kommentar
hansemanse Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Kjørte acer epower backupp cden som jeg brente i høst. alt funker nå, inkludert skjermkortet=) Vista er da iallefall godt for noe. Lønner seg å brenne en backupp cd på flekken hvis man har vista altså... Takker for all hjelp! Endret 27. februar 2009 av hansemanse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå