Mafo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Samsungs slanke Ultra-serie har blitt utvidet. Les mer Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Trur fortsatt jeg blir å kjøpe en Omnia HD Lenke til kommentar
ChrisNor Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Merkeleg tastatur på Samsung Ultra B Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 "Samsung har som kjent gjort seg bemerket på Mobile World Congress, og har vist frem den ene toppmodellen etter den andre. I tillegg til telefoner med solcellepanel, prosjektør og 720p-videoopptak, har produsenten også utvidet den allerede etablerte Ultra-serien, som består av tynne designtelefoner. " For all del, sikkert et godt skrevet avsnitt, men er det nødvendig å skrive det to ganger? Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Joda, Samsung har definitivt vist fram mye bra. Å jeg vet at dere ikke er i Barcelona selv men dere må da nevne LGs portefølje! Dere har ikke nevnt dem i det hele tatt! De har virkelig imponert: deilige GM730, nydelige GD900 og den nye kameratelefonen GC900 fortjener alle noen linjer med annerkjennelse fra dere... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ultra B blir en bra avløsning for min X820, som faktisk brakk. (OT, den funker fortsatt etter at jeg teipa den sammen) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ultra B er for tykk for min del. Heldigvis er det fremdeles liv i X820-en min. Den har overlevd selvforskyldt mikrofonledningsbrudd, vannskade og litt forskjellig. Blir vanskelig å finne en like tynn erstatter Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Sliter med å finne en erstatter i det hele tatt jeg. Er så glad i den telefonen. Har nesten lyst til å prøve å få tak i en ny en. EDIT: men til tross for sin tykkelse ser fortsatt Ultra B bra ut. Endret 17. februar 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Soulb u800 er ett alternativ for min del. Litt tung, men metall er herlig. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er dere klar over at Samsung har som kjent gjort seg bemerket på Mobile World Congress, og har vist frem den ene toppmodellen etter den andre? I tillegg til telefoner med solcellepanel, prosjektør og 720p-videoopptak, har produsenten også utvidet den allerede etablerte Ultra-serien, som består av tynne designtelefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg