abene Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er oppdaget et hull hos Bitdefender som gjør det mulig å få tak i sensitiv informasjon. Les mer Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er det ikke hull i Firefox, nei så er det hull i Windows XP, er det ikke hull der, så må det iallefall være hull i IE, Opera, Outlook, Norman, Java.... Hvor mange hull er det egentlig? Hele data verden lekker som en sil, man tetter 1 hull, så kommer det 2 nye, man tetter 1 hull til, og det kommer enda 2 nye. Det er som Titanic hele greia, man synker uansett hvor mange hull man prøver å tette.. Ha en fortsatt god kveld Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Man kan altså skaffe navn og epost utifra IP-adresse? Interessant ... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ikke med mindre du har kontakter og har flaks. Hvor så du at de fant navn og mail fra ip? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ikke med mindre du har kontakter og har flaks.Hvor så du at de fant navn og mail fra ip? "Dette hullet kunne visstnok brukes til å avsløre navn og e-postadresser til besøkere av nettstedet." Besøkere av nettstedet legger vel bare igjen IP-adresse, og de har tydeligvis fått både navn og epost ut av denne. Når jeg tenker meg om, er det mulig de har lest av cookies og autofullfør? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Eller så ble det brukt en sql injections der også Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Eller så ble det brukt en sql injections der også What? Forklar. Jeg lurer bare på hvor navnene og epostene kommer fra. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Snakker om en SQL spørring mot kundedatabasen (eller en nyhetsbrev database), der ligger nok navn og epost adresse Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Snakker om en SQL spørring mot kundedatabasen (eller en nyhetsbrev database), der ligger nok navn og epost adresse Dette omfatter jo mange færre enn de som bare besøker siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvor kommer en rumansk hacker fra? Når jeg søker på Google så sier den "Mente du Rumensk?" Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hm , i 95,67% av sikkerhetshullartiklene finner jeg denne fellesnevneren. SQL-injeksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå