Pitt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 hvor finner jeg reglene for opp og nedrykk i innebandy? vil ha en direkte link. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Synes det er ganske uforskammet av deg å kreve at noen her skal gi deg noe som helst. "vil ha".. Et kjapt søk i google ga meg hjemmesiden til norsk bandyforbund, seksjonen for innebandy. Du finner nok det du leter etter selv. Hvis ikke er det ikke noe problem å sende en mail til forbundet og spørre pent.. Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Synes det er ganske uforskammet av deg å kreve at noen her skal gi deg noe som helst. "vil ha".. Et kjapt søk i google ga meg hjemmesiden til norsk bandyforbund, seksjonen for innebandy. Du finner nok det du leter etter selv. Hvis ikke er det ikke noe problem å sende en mail til forbundet og spørre pent.. grunnen til at jeg "vil ha" en eksakt link er jeg har sett igjenom det som er av innebandy sider uten og funnet noe og at det er så jævlig mange som bare svarer: www.google.no prøv å google d søk innebandy på google osv Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Poenget til Filthpig var nok at det ikkje skader å vere litt høfleg. Om du verkeleg har prøvd å finne reglane, og ikkje har klart det, sei det. Då er det større sjanse for at folk får lyst til å hjelpe deg. Uansett, har du sett gjennom regelsidene på Innebandy.no? Viss ja, har du ikkje sett godt nok. (Tips: Kampreglement.) Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Synes det er ganske uforskammet av deg å kreve at noen her skal gi deg noe som helst. "vil ha".. Et kjapt søk i google ga meg hjemmesiden til norsk bandyforbund, seksjonen for innebandy. Du finner nok det du leter etter selv. Hvis ikke er det ikke noe problem å sende en mail til forbundet og spørre pent.. grunnen til at jeg "vil ha" en eksakt link er jeg har sett igjenom det som er av innebandy sider uten og funnet noe og at det er så jævlig mange som bare svarer: www.google.no prøv å google d søk innebandy på google osv Tror du vi andre i forumet her sitter klar for å gjøre jobben din for deg? Vi er her for å hjelpe til, men det må kunne forventes at du har gjort det du kan på forhånd, noe som kommer helt klart frem at du ikke har gjort. Dessuten går det an å vise litt manerer når man henvender seg til andre for hjelp. Et forslag til din første post: "Hei! Jeg har lett etter reglene for opprykk og nedrykk i innebandy, men finner det ikke noe sted. Kan noen her hjelpe til, og eventuelt vise meg hvor de fant svaret? På forhånd takk for hjelpen." Da fremstår du ihvertfall ikke som en storforlangende liten *****, og det øker definitivt sjansen for å få et godt svar. Nå kjenner jeg ikke til innebandyregler eller bandyregler generelt, men det er vel ikke utenkelig at innebandy og bandy har de samme reglene for dette? Har du sett på Norsk Bandyforbunds hovedsider? Der fant ihvertfall jeg reglene for opp- og nedrykk... Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 sorry. kunne jo kanskje ha gitt litt mere info angående hva jeg hadde gjort av resurch. fant forresten det jeg lurte på, så takk takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå