Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekant. Hvordan "finne jente" ?

Gjest Guest_gjest1_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest1_*

Jeg og dama har bestemt oss for å prøve trekant med en ekstra jente. Kanskje ikke enda, men vi tenkte på mot sommeren. Uansett, hvordan spør man en person? Eller finner en person i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_GJEST1_*

men er det helt galt å spørre noen man kjenner? Hva med å dra det opp på en fest, eventuelt si at du var for full dagen etterpå om hun blir sur?

Lenke til kommentar

Altså, jeg hadde spurt kanskje en gammel ex hvis dere fortsatt er venner. Eller kanskje en veldig god venninne som du kan snakke om alt med. Tror nok det er lurere om du snakker med en person du kjenner godt og ikke bare tar en random person fra en fest.

Spør du meg så er man tryggere og mer sikker på det man gjør hvis man kjenner personen og hva den føler.

Lykke til forresten!

Lenke til kommentar

Problemet er vel helst at dama di blir dritsjalu, sur, og vrang i etterkant.

"Jeg gjorde det bare for din del" blahblahblah, og så baller det på seg til hun er dritbitter en måned senere og nærmest påstår at hun ble tvunget til det.

Enda værre hvis hun begynner å gnage om at hun vil ha "sin tur" med en annen mann.

PANDORA'S BOX DELUXE.

Lenke til kommentar

har hatt trekant selv med typen og ei anna jente :p det var jeg som 'årna' det..

var på fest, og vi var tre jenter som bare drev å kyssa for moroskyld.. så sier typen min 'ta hverandre på puppene' og alt det.. og vi gjør det.. og han bare 'ta hverandre på musa' blabla osv..... vi gjør det, også bare hinter han på masse ting, etterhvert så ble begge oss jentene så kåte at vi likegjerne bare stakk opp på et soverom.

så kom typen min og spurte om han kunne være med, også var det gjort :p

kanskje noe du kan gjøre og.

mange jenter er villige til å eksperimentere med jentesex... og det trenger ikke være noen du kjenner heller:)

Lenke til kommentar

Vil nå påstå at det er bedre å gjøre det med noen man ikke kjenner.

Prøvde 4 kant for 5 år siden. Jeg og dama og kompisen og dama.

Begynnte med at vi hadde sex med vær vår dame på samme rom. Så kom jeg på den geniale ideen med å bytte dame.

Joda det var spennende det, men kort tid etter endte begges forhold.

Så skal du gjøre det med en du kjenner bør du tenke deg om 2 ganger(lillehodet er ikke lurt å bruke til dette)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_GJEST1_*
har hatt trekant selv med typen og ei anna jente :p det var jeg som 'årna' det..

var på fest, og vi var tre jenter som bare drev å kyssa for moroskyld.. så sier typen min 'ta hverandre på puppene' og alt det.. og vi gjør det.. og han bare 'ta hverandre på musa' blabla osv..... vi gjør det, også bare hinter han på masse ting, etterhvert så ble begge oss jentene så kåte at vi likegjerne bare stakk opp på et soverom.

så kom typen min og spurte om han kunne være med, også var det gjort :p

kanskje noe du kan gjøre og.

mange jenter er villige til å eksperimentere med jentesex... og det trenger ikke være noen du kjenner heller:)

Hva skjedde med den siste jenta? ;P Men interesangt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...