Gå til innhold

Operativsystem som passer til Audio?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linux! Finnes mange gode mp3-spillere, og det finnes mange distroer som er laget for dedikerte mp3-maskiner;)

Noen eksempler?? :-?

Har ikke vært borti linux før, men en gang må være den første! :smile:

Kunne tankt emg noe som jeg kunne tilpasse skikkelig selv, uten at dette skulle være for stress! den må også kunne kommunisere med WinXP, slik at jeg kan spille musikken rett fra datamaskinen min!

Lenke til kommentar
jeg ville ha satset på win 98. Siden du ikke har brukt linux før. så slipper du å sette deg inn i mye greier.

Nå er vel Win98 litt tungt? Det avhengier jo selvfølgelig av hvor mye ram han har, men Linux bruker vel resursene betydlig bedre?

P.S Henger meg på jonhs, lurer på akkurat det samme. Er vel samba man bruker for å overøfre filer til og fra linuxwindows over lan? Da bør vel distroen inneholde det?

Lenke til kommentar
ER ikke det der litt trasigt? Ka med Winamp? + en IR sender?

det nytter liksom ikke... skal som sagt lage en rack som skal inneholde forsterker, skjerm, kabler, slik at det går ann å dra denne med seg ut hvis du føler for det!

Lenke til kommentar
ER ikke det der litt trasigt? Ka med Winamp? + en IR sender?

det nytter liksom ikke... skal som sagt lage en rack som skal inneholde forsterker, skjerm, kabler, slik at det går ann å dra denne med seg ut hvis du føler for det!

Ok.. =/

Men kossen bil sterio har du? 170w i 8ohm er jo sykt på en liten sterio.! :yes:

Som jeg sa tidligere, jeg har ikke bilstereo, men vanlig annlegg, det som kanskje kom litt feil ut var det at jeg hadde planer om det! hare n kompiss som har det! 7point surround! :)

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale et Linux basert OS på det sterkeste.

Linux krever langt mindre av hardware o.l enn bl.a windows os.

Jeg bruker RedHat 8.0 selv, og er storfornøyd.

Jeg vil anbefale deg å ta turen innom #linuxhelp.no @ EFnet, og få fram temaet der.

Lenke til kommentar
jeg ville ha satset på win 98. Siden du ikke har brukt linux før. så slipper du å sette deg inn i mye greier.

Har lyst til å lære litt linux å da vet du :p

Navn på operativ system som passer??

Hei

Jeg kjører både win2k og linux redhat 8.0

Det funker helt fint.

Hvis du velger linux redaht 8.0 må du lære deg alt på nytt. Nesten ingen ting er som win2k eller annen versjon av windows. Har ikke link til et sted der du kan last ened linux, men her er link til bilder av desktopen til redaht 8.0 http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...1BE938A9FB85DB4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...