himamekkn Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 noen som har noen spill å anbefale til gamecube? Lenke til kommentar
Ferdinanny Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 De kuleste spillene til Gamecube er de Nintendo har laget selv. La meg liste opp: Super Mario Sunshine The Legend of Zelda: Wind Waker The Legend of Zelda: Twilight Princess Luigi's Mansion Super Smash Bros. Meelee Pikmin 1 & 2 Var det da noe annet? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 zelda zelda zelda !!! Resident Evil 4 er også konge Lenke til kommentar
himamekkn Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 ok. takker for svar Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Mario kart double dash er drit fett det aa! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Som ikke er nevnt før så er Metroid Prime 1 og 2, Starfox Adventures og Eternal Darkness et must Også Resident Evil 1 (remake) RE Zero, RE Code Veronica X burde du få med deg om du liker Resident Evil. Endret 26. februar 2009 av XtaZ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Resident Evil (remake) Resident Evil 2 Resident Evil 3 Resident Evil Zero Resident Evil Code Veroinca x Resident Evil 4 Da skal du klare deg. Lenke til kommentar
Gnurpen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hehe liker tankegangen din Skogslik Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Resident Evil (remake)Resident Evil 2 Resident Evil 3 Resident Evil Zero Resident Evil Code Veroinca x Resident Evil 4 Da skal du klare deg. Finnes RE 2 og 3 på CG? Av de ovennevnte er helt klart RE 'Remake' og RE Zero de beste IMO. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Alle Resident Evil spillene!! Samt: Metroid Prime 1 og 2. Metal Gear Solid remake. Mario Kart Double Dash. Ihvertfall ett Mario Party spill. Soul Calibur 2. Jeg vil også si Star Wars Jedi Outcast. Endret 4. mars 2009 av Disorder Lenke til kommentar
Gnurpen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Resident Evil (remake)Resident Evil 2 Resident Evil 3 Resident Evil Zero Resident Evil Code Veroinca x Resident Evil 4 Da skal du klare deg. Finnes RE 2 og 3 på CG? Av de ovennevnte er helt klart RE 'Remake' og RE Zero de beste IMO. Jepp, de finnes på gamecube, men de er sykt overpriset for å være spill som er nesten identiske til PS versjonene. Gamezone i byen her prøver å selge de til 500 kr stykket. Har sett de brukt på Gamestop så lavt som 300 kr men synes det fortsatt er dyrt for å være PS1 spill på Gamecube. Jeg har RE2 på gamecube og eneste forskjellen der er at du kan velge en "Arranged Mode" som betyr at du starter med uendelig maskingevær, uendelig rocket launcher og uendelig gatling gun. Synes dette bare gjør spillet kjipere ettersom det ikke er så utrolig vanskelig i utgangspunktet. For øvrig digger jeg Resident Evil 0, veldig bra gameplay i det med bytting av karakterer og slikt. Skulle bare ønske det var mulig at player 2 kunne styre den andre karakteren. Endret 4. mars 2009 av Gnurpen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Resident Evil 2 og 3 har eg en forsegla utgave av faktisk så ja de fins! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå