Pc96 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som vet om hvor man får tak i plater på 7-15 gb plass?? Litt mye men! Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) DVD-R DL får du ikke større enn 8,5GB. Endret 18. februar 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Timster Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du kan få tak i tosidet og dobbellags DVD-r så vidt jeg vet, men jeg aner ikke hvor:P Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Alle nettbutikker og de fleste elektronikkbutikker har DVD og DVD DL (dual layer). Tosidig er skjeldent, men du får fortsatt ikke begge sidene sammenhengende, så de må i såfall brennes som 2 forskjellige plater. Den billigste plassen jeg vet om for DVD DL plater er Multicom, de har 50stk DL plater til 159 tror jeg. Dette er ca 30% billigere enn andre netthandler. Avhengig av hvor mange du trenger kan det være billigere å gå i nærmeste elektronikkbutikk og kjøpe de du trenger, fordi frakten fort kommer på 100-150kr fra netthandel. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Det eneste jeg tenker på er multicom, med en gang jeg ser det, tenker jeg dårlig service, tull med at pakker ikke kommer frem. Noen har opplevd det eller er det falske rykter?? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det eneste jeg tenker på er multicom, med en gang jeg ser det, tenker jeg dårlig service, tull med at pakker ikke kommer frem.Noen har opplevd det eller er det falske rykter?? Ikke noe mer enn andre nettbutikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå