Gå til innhold

Mobilen som har penest design.


Duqe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synes Touch HD er den tøffeste og stiligste mobilen som er på markedet idag. 

 

synes selv iphone var stilig for 2 år siden men no synes jeg den nesten ser gammel ut

 

Helt enig, iphone er ikke så pen som Touch HD i tillegg så er Toch HD overlegent på teknologier sammenlignet med Iphone.

Lenke til kommentar
synes Touch HD er den tøffeste og stiligste mobilen som er på markedet idag. 

 

synes selv iphone var stilig for 2 år siden men no synes jeg den nesten ser gammel ut

 

Helt enig, iphone er ikke så pen som Touch HD i tillegg så er Toch HD overlegent på teknologier sammenlignet med Iphone.

Har du lest tittelen på tråden? Hvorfor drar du inn teknologier i et design-spørsmål? Det er som å snakke om bildesign og noen foreslår Lamborghini Miura men du kommer å sier at Nissan Primera er bedre for den har bedre teknologi.

Lenke til kommentar
synes Touch HD er den tøffeste og stiligste mobilen som er på markedet idag. 

 

synes selv iphone var stilig for 2 år siden men no synes jeg den nesten ser gammel ut

 

Helt enig, iphone er ikke så pen som Touch HD i tillegg så er Toch HD overlegent på teknologier sammenlignet med Iphone.

Har du lest tittelen på tråden? Hvorfor drar du inn teknologier i et design-spørsmål? Det er som å snakke om bildesign og noen foreslår Lamborghini Miura men du kommer å sier at Nissan Primera er bedre for den har bedre teknologi.

 

han skrev jo om designet på mobilen, det med teknologi var jo bare ett pluss.

Lenke til kommentar
Etter min mening er iPhone for stor til å karakteriseres som en designmobil.

Du kan karakterisere den som hva du vil for min del, jeg synes uansett at uttrykket "designmobil" er tåpelig, intetsigende og forslitt. Tenkte bare at jeg skulle nevne at HTC Touch HD som trekkes frem av noen her er nøyaktig like stor, uten at noen finner grunn til å henge seg opp i det... ;)

Lenke til kommentar

Uansett så ble det en N95 8GB til meg (teknologi veide mer enn design for min del) og LG KF750 Secret til min fru.

Designmessig så er vi begge fornøyd med telefonene, men Nokiaen var det mer slerk i enn andre telefoner jeg har prøvd tidligere.

 

KF750 er meget pen å se på og meget solig og tynn. Men den er litt tung og touchscreenen er for følsom.

 

Totaltsett så er vi begge strålende fornøyde. :thumbup:

Endret av Duqe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...