DaddyYankee Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei Tenkte å kjøpe meg en Nokia 5310. Så gjennom finn.no og fant denne her. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16408611 Er den verdt? for 1200kr? Er jo helt ny. Håper på svar Og hva synes dere om selve mobilen forresten? Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Er det denne mobilen? 5310 Da har du til og med råd til å låse den opp til under den prisen der... EDIT: Hvis det er samme telefonen så må jeg innrømme at prisen var i overkant lav Kan være feilprising... Endret 17. februar 2009 av HetrTiXc Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Er det denne mobilen? 5310 Da har du til og med råd til å låse den opp til under den prisen der... EDIT: Hvis det er samme telefonen så må jeg innrømme at prisen var i overkant lav Kan være feilprising... Det er nok samme telefon, men alle mobilene der ser veldig billige ut? Har noen erfaring med nettsiden? Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dessverre ingen erfaringer derfra. I alle fall ikke ennå, vurderer å bestille mobil derfra, jeg også... Ser ut til at de har fått helt greie brukeromtaler i prisguiden Papyrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå