wat Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg er naturligvis ute etter å få best mulig iPod til minst mulig pris. Det er utvalgt på flere lokale butikker, expert, L-kjøp etc etc... Jeg undrer bare på om noen vet hvor mye der er å tjene på å kjøpe en fra nettet! Og hvis ja, er det et sted du kan anbefale? takk på forhånd Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 du må skrive mer hva du skal ha. hvor mange gb, touch screen pris osv. er ikke let å finne noe is du ikke skriver hva du trenger. Lenke til kommentar
wat Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Ah... Mitt problem... Jeg er litt usikker på hvilken, alt som betyr noe for meg er lagringskapasiteten.. Skal gjerne ha noe rundt 20 GB. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 skal du ha en apple ipod eller en mp3 spiller av annet merke? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Vanligvis ikke stort. Prisen er kanskje 100-200 kr. lavere på nettet, men med tanke på fraktutgiften går det opp i opp. iPod har omtrent lik pris uansett hvor man kjøper en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå