ehellabe Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) For noen dager siden, så jeg at lyset falt så fint på en orkidé som står i vinduskarmen her. Tok fram kameraet og begynte å knipse. Har endret litt på fargene og slikt, ellers ikke noe. Lukkertid: 1/125s Blender: f/8.0 ISO: 220 Einar Endret 17. februar 2009 av ehellabe Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Komposisjonen likte jeg, og det var fine farger. Bakgrunnen var fin, og stjal ingen oppmerksomhet fra motivet. Synes bakgrunnsfargen passa til fargen på blomsten. Ser ut som det er litt uskarpt ellers. Lenke til kommentar
ehellabe Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Komposisjonen likte jeg, og det var fine farger. Bakgrunnen var fin, og stjal ingen oppmerksomhet fra motivet. Synes bakgrunnsfargen passa til fargen på blomsten. Ser ut som det er litt uskarpt ellers. Takk. Uskarpheten har jeg ikke lagt merke til før nå, fint at du påpekte det. Har en annen eksponering (med annen komposisjon) som ser ut til å være skarpere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå