Lukilock Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hallo! Titta litt innpå telenormobil.no nå og kom over at det er en makspris på 10kr døgnet om du surfer på nettet. Gjelder dette også om jeg bruker PCen å surfe med? Altså bruker mobilen som modem. Link Takker for svar! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Synes det var billig jeg Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Nei, det gjelder bare sufing via mobilen, dvs. IKKE surfing med PC. Endret 17. februar 2009 av covah Lenke til kommentar
thomas-no Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nei, det gjelder bare sufing via mobilen, dvs. IKKE surfing med PC. Jeg sitter nå på hytta for 4. dagen med telenor kontantkort og pc, kostnad kr 40,-. Makspris gjelder OGSÅ surfing med PC. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nei, det gjelder bare sufing via mobilen, dvs. IKKE surfing med PC. Feil! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 De får vel kanskje ikke kontrollert om du sitter på PCen eller surfer på mobilen, så høres riktig ut at det gjelder PC og! Takk for svar, folkens Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jo, du skal kunne bruke det som modem til pc, men uten Mobil Bredbånd, vil Telenor strupe hasithgeten din etter så så mange mb opp- / nedlastet. Dette for at folk som skal surfe med på pc via mobilen, skal betale for dette. Viss ikke, taper jo Telenor penger, og det vil de jo ikke. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Men om du synes at det går litt tregt etter noen dagers bruk, så skyldes det at de struper båndbredden din til rundt 100kbit/s etter at 200MB har funnet veien igjennom mobilabb. ditt. Dette nullstilles ved starten av måneden. Dette for å få folk til å kjøpe mobilt bredbånd-pakker. EDIT: Som over altså. Slått på målstreken. Endret 17. februar 2009 av :chribruu Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 200mb i månden er nok unna det jeg kommer til å bruke. Blir evt. å sjekke været + msn på hytta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå