residenevil Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) hei. jeg har sett det på diskusjon.no før, men har ikke tid og finner det ikke om hvordan man kunne lage en usynlig mappe. altså ikke ta egenskaper og skjul mappe, men at man ikke ga den et "usynlig" navn og så et usynlig ikon. jeg må ha svar før kl.5 for da har jeg behov for det. takker på forhånd for svar. Endret 17. februar 2009 av residenevil Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 ingen som har noe svar. kan jo bare sende en link til forumet. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 aner ikke. google it. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Høyreklikk på mappen -> Instillinger (properties) så velger du "Skjult". Hvis du vil vise denne mappen igjen må du da gå inn på Mappealternativer under Kontrollpanelet ditt og velge "Vis Skjulte Mapper". Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er det noe ala du tenker på? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som har lastet ned noe griseri ja Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som har lastet ned noe griseri ja nope Lenke til kommentar
«Quattro» Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Lock folder xp er et program som du kan skjule mapper med, så får du mappene/filene fram ved å skrive inn et passord. Men husk at av hvis du glemmer passordet så ser du aldri mer til de filene. Programmet koster, men tror det skal være en trail og til det. Og hvis du googler etter 'lock folder' eller 'hide folder' e.l. så finner du sikkert andre programmer også. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gjøre mapper usynelig? gi en . før filnavnet/mappen. F.eks "/home/d00m/.skjult_mappe". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå