Konstantin Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Jeg vil ha greie bilder under mørke forhold, og har ikke noe bruk får noe særlig manuelle instillinger. Vil bare ha et "point and shoot" kamera som tar bra bilder. Holder Z3 til dette eller må jeg skaffe meg Ixus 400. Og hvordan minnebrikke og batteri har Z3? Lenke til kommentar
hoai Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 hei jeg kjøpte nettopp z3 og er fornøyd med kameraets prestasjoner. bildekvaliteten er god og brukervennligheten er i øverste klasse!! meget lett og lite, med lang batterikapasitet. det er innebygget 8 mb i kameraet hvis jeg ikke tar helt feil. 5 bilder i beste kvalitet (2048*1536) og 46 bilder i 640*480 oppløsning. batteri er LITHIUM ION 3.7v 680mah. Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 heidet er innebygget 8 mb i kameraet hvis jeg ikke tar helt feil. batteri er LITHIUM ION 3.7v 680mah. - (Jeg har ikke peiling på minnekort og batteri) -Er det bare SD minnekort som passer til dette kameraet? Hvor er disse minnekortene billigst? - Og batteriet, hvor lenge varer det, og hvor mange ganger kan man regne med at det kan lades opp igjen før man må skaffe seg et nytt? Lenke til kommentar
hoai Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 søk på xd.no, der vil du finne noen svar. hvor det er billigst vet jeg ikke, men jeg anbefaller å kjøpe gjennom xd.no veldig hurtige tilbakemeldinger og varen du bestiller får du innen to dager. et batteri vil vel vare rundt et par år. og et fulladet battteri blir brukt opp når du tar rundt 200-300 bilder, er ikke sikker på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå