stone71 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hei, alle sammen. Eg lurer på om de har opplevd same problem som meg. Når eg set alarmen til å ringe neste dag er det nesten hipp som happ om mobilen gjev frå seg ein lyd eller ikkje. Eg har forsove meg fleire gonger pga. av dette. Eg kan rett og slett ikkje stole på vekkerklokka. Eg har prøvd G-Alarm, men den var på same måten; ikkje til å stole på. Eg har sjølvsagt lyden på. Har de nokre forslag til kva eg må gjere for å få dette til å fungere ordentleg? Endret 21. februar 2009 av stone71 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Et dumt spørsmål, men det hender ofte: Du har telefonen PÅ (men i standby) over natten? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har du headset/øreplugger koblet til? I så fall kommer lyden der i stedet for over høyttaleren, men i den siste galarm-versjonen er det et valg for å overstyre dette, slik at alarmene kommer over høyttaleren uansett. Har du hatt problemer med at telefonen ikke lager lyd ved anrop/SMS/mail osv, eller er det kun alarmen som er problemet? Da du installerte galarm, lot du den fjerne den såkalte "windows alarm bug"? Jeg kjenner ikke i detalj til hva denne innebærer, men har forstått at WM ved midnatt hver dag bygger opp "alarmkøen", og at i enkelte tilfeller blir ikke denne fullført. Når du installerer galarm skal du få opp spørsmål om du vil fikse bugen. (Om du fikk valget og svarte nei, så kan du gå inn i innstillingene og gjøre det der.) Det var forslagene jeg har helt umiddelbart. Jo mer informasjon du har om når det skjer og når det ikke skjer, jo lettere er det å hjelpe. Lenke til kommentar
stone71 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Takkar for svar. Eg forstår ikkje heilt kva du meiner med PÅ/standby, men eg gjer ikkje noko med telefonen. Den står på slik den gjer heile dagen. Headset er ikkje tilkopla. Ja, eg meiner at eg av og til ikkje får lyd ved sms. Eg er nøye med å sjekke at lyden ikkje er avskrudd, likevel opplever eg ofte at eg ikkje høyrer at eg har fått sms. Det er litt vanskeleg å vite om det er fordi eg har vore i eit støyande miljø e.l. Når det gjeld denne bugen, kan eg ikkje hugse at eg fekk noko spørsmål om dette ved installasjon. Eg har for tida avinstallert G-alarm, men kanskje det er verdt eit forsøk å reinstallere denne for å fikse den omtala bugen? Eg tek gjerne i mot fleire gode råd. Eg skal prøve å reinstallere G-alarm i mellomtida for å forske litt meir. Eg er og nysgjerrig på om det er fleire som har opplevd same problem som meg. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Prøv Klaxon alarmting. Aldri hatt noe problem med det på min Diamond. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå