bjarne88 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 blir lyden merkbarkt bedre hvis jeg kjøper et nytt et? Jeg har Creative AWE 64 :oops: Er det noen som vet om eg godt lydkort til rundt 1000 kr? Lenke til kommentar
radix Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 blir lyden merkbarkt bedre hvis jeg kjøper et nytt et? Jeg har Creative AWE 64 :oops: Er det noen som vet om eg godt lydkort til rundt 1000 kr? Lyden blir garantert merkbart bedre om du kjøper deg et Terratec DMX 6Fire LT (så lenge du har et brukbart anlegg). Billigste prisen jeg fant på det var 1156 kr, så vet ikke om det er utenfor "rundt 1000 kr" prisklassen din. Dersom du har tenkt å bruke lydkortet mest på spill, kan det kanskje passe bedre med et audigy-kort for deg, da dette støtter flere 3D-lydformater. 6Fire LT er forresten likt sin storebror (uten "LT"), men mangler koblingsboksen i fronten. Terratec har også andre gode lydkort, aureon fun/sky/space-kortene har fått gode kritikker, men uten å påstå, tror jeg at 6Fire kortene har bedre lydkvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå