husgutt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette, så lager en ny post... Dersom du er keen på ny xbox, og i tillegg kjøper en av disse produktene: -trådløs håndkontroller -Banjoo kazooie -halo wars -scene it -lips så kan du få tilbake 450 kroner fra microsoft.. Til info http://www.xbox.com/nb-NO/moneyback/default.htm gjelder til 16 april. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hehe, artig tilbud. Skal innrømme at jeg ble litt fristet, men, det blir nok PS3 på meg etterhvert Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 jaha, whats the point? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 DIskuterte med en kamerat i dag ang. tilbudet, hvorfor ikke bare gi med den ene kontrollen eller det ene spillet gratis? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Fordi samtlige av produktene de tilbyr koster 499,- eller mer, ergo tjener de litt likevel Irriterer meg grønn over tilbudet, kjøpte meg en 360 på fredag - og neimen dukket ikke dette tilbudet opp på mandag. Sendte e-post til Microsoft og lurte på om de kunne se nåde i meg ... avventer svar enda. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Stig: hvis det var på elkjøp har du 30 dager angrefrist. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Stig: hvis det var på elkjøp har du 30 dager angrefrist. Litt of topic, men : Faren til en kompis av meg kjøpte kamera på elkjøp, filma/tok bilder av ferien, la inn på pcn, og leverte tilbake kameraet innen 30dagers fristen var ute - to sommerferier på rad! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Stig: hvis det var på elkjøp har du 30 dager angrefrist. Nope, Elprice. Var innom de og forhørte meg om muligheten for å bytte, alternativt om de trodde at MS gikk med på refusjon - Nei og nei var svaret Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Xbox 360-en må altså være kjøpt hos én av disse butikkene? Game har vel tatt over for Spiderman? Om 360-en + en kontroll kjøpes der, vil jeg da få refundert penger? Endret 19. februar 2009 av mescaline Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 uansett hvor den er kjøpt så lenge du har kvittering. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg kjøpte meg en 360 i dag, men ingen kontroll. Om jeg nå velger å gå tilbake å kjøpe en kontroll, vil jeg da kunne få refundert pengene? : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå