anders! Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei! Lenge siden jeg har vært innpå forumet her nå! Gøy å være tilbake Sitter å lurer på om jeg skal bestille meg en xbox! Har PS3 fra før men kommer ikke bort fra hvor komfortable xbox kontrollene er. Noe som ville hjulpet veldig er hvis noen kunne gi meg en liste over de ekslusive titlene til 360? Gears of War 2 er sikret plass! Takk anders! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Komplett liste finnes her, inneholder både retail og arcade. Mine favoritter, som er 360-eksklusive er: Crackdown Fable II Forza Motorsport 2 Project Gotham Racing 4 Halo 3 Gears of War 2 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 For ikke glemme (tar med pc og da) mass effect, left4dead, Lenke til kommentar
anders! Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Takk for svar:) Da var premium versjonen bestilt! Den har hdmi utgang right? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Mhm, også får du med Lego Indiana Jones og Kung fu panda :!: Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 premium eller pro? alle versjoner har hdmi idag, så om du ikke får en gammel modell, så får du det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå