The Stig Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Med en relativt rolig start på året har vi fått litt tid til å spare opp penger til en heidundrende februar. Les mer Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Selv om ikke alle synes det er Jesus' gjenkomst, så er det få spill som slår Killzone 2 når det gjelder forventninger da. Bare for å nevne det lizzomschmissom. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Takk for innspill. Ikke vet jeg hvordan Killzone 2 ble glemt, venter ihvertfall fryktelig spent her i gården Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Haha, andre gangen Killzone 2 får en noenlunde rar velkomst her på tek(tidligere gamer men). Jeg gleder meg til det Vil ha Lost&Damned også men må vel runde GTA4 en gang først hvis jeg får tid.. ^^ Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg savner House of the Dead: Overkill på den listen, men bortsett fra det så ser det ut til at dere har fått med de viktigste spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg