ovelar Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Forhåndsbestillte telefonen fra chess. Fikk epost idag om at pakken har blitt sendt, så chess har den ihvertfall tilgjengelig. Ville blitt overrasket om ikke andre leverandører også er i gang med å sende den ut allerede. Står fortsatt ubekreftet leveringsdato i nettbutikken, men de har vel bare ikke fått oppdatert den enda Samme som jeg har gjort, sikkert jeg som var for seint ute til å bli med på første utsending da Får bare smøre meg med tålmodighet, selv om det alltid er vanskelig når man har bestilt en ny gadget. Lenke til kommentar
poolshot Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen som vet noe om når denne kommer på lager hos de norske leverandørene (Chess/Moobi, Komplett, Netshop)? Leste på amobil.no at den kommer i dag, men det ser ikke ut som noen av leverandørene har fått bekreftet levering. Forhåndsbestillte telefonen fra chess. Fikk epost idag om at pakken har blitt sendt, så chess har den ihvertfall tilgjengelig. Ville blitt overrasket om ikke andre leverandører også er i gang med å sende den ut allerede. Står fortsatt ubekreftet leveringsdato i nettbutikken, men de har vel bare ikke fått oppdatert den enda Fikk min i dag... via forhandler. Så de er nok på vei ut til alle Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er det kula er til? Scrolling? Lenke til kommentar
kjetil_m Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Forhåndsbestillte telefonen fra chess. Fikk epost idag om at pakken har blitt sendt, så chess har den ihvertfall tilgjengelig. Ville blitt overrasket om ikke andre leverandører også er i gang med å sende den ut allerede. Står fortsatt ubekreftet leveringsdato i nettbutikken, men de har vel bare ikke fått oppdatert den enda Samme som jeg har gjort, sikkert jeg som var for seint ute til å bli med på første utsending da Får bare smøre meg med tålmodighet, selv om det alltid er vanskelig når man har bestilt en ny gadget. hehe, ja, tålmodighet kan være en utfordring. Spesiellt når man venter på nytt leketøy som allerede er kjøpt og betalt Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hva er det kula er til? Scrolling?Njah, bruker den egentlig til svært lite...jeg bruker den kun når jeg redigerer tekst og leker med Sketch-A-Etch :-p Lenke til kommentar
mmaatt Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kjøpt 1 stk igår hos telebutikken Byporten Oslo 2 stk igen Lenke til kommentar
AUX Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen som veit om dent er mulig å fa tak i denne i sort i nermeste fremtid? Har drit lyst på denne TLFen, men vil ha den i sort! Lenke til kommentar
rallveird Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Er det noen som har fått til dataoverføring? Jeg brukte mitt gamle simkort fra Netcom, men jeg får ikke nettverk (internett) på mobilen - utenom via WiFi. Er det noen plass jeg må sette opp oppkoblingen? Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Er det noen som har fått til dataoverføring? Jeg brukte mitt gamle simkort fra Netcom, men jeg får ikke nettverk (internett) på mobilen - utenom via WiFi. Er det noen plass jeg må sette opp oppkoblingen? Settings -> Wireless Controls -> Mobile Networks -> Access Piont Names -> (Meny-knapp) New APN Fyll inn: -APN1- Name: NetCom APN: internet.netcom.no Proxy: <not set> Port: <not set> Username: <not set> Password: <not set> Server: <not set> MMSC: <not set> MMS Proxy: <not set> MMS Port: <not set> MCC: 242 MNC: 02 APN type: default -APN2- Name: NetCom MMS APN: mms.netcom.no Proxy: <not set> Port: <not set> Username: mms Password: netcom Server: <not set> MMSC: http://mm/ MMS proxy: 212.169.66.4 MMS port: 8080 MCC: 242 MNC: 02 APN type: mms Med forbehold om feil; jeg bruker Telenor selv... Lenke til kommentar
rallveird Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Takk for rask respons. Internett virker, men MMS så ikke ut til å gå igjennom. Er det noe mer jeg må velge enn å sette den opp? Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Takk for rask respons. Internett virker, men MMS så ikke ut til å gå igjennom. Er det noe mer jeg må velge enn å sette den opp? Hmmm. Telenor bruker ikke egen APN for MMS, så jeg vet dessverre ikke... :-( Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 har akkurat solgt touch hd min og bestilt meg magic gleder meg som en unge, men jeg lurer på om jeg skulle kjøpt meg sånn inisible shield eller hva det heter, til skjermen iallefall, kanskje hele mobilen. hvor får man kjøpt de og er de noe bra? Lenke til kommentar
grapz Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 har akkurat solgt touch hd min og bestilt meg magic gleder meg som en unge, men jeg lurer på om jeg skulle kjøpt meg sånn inisible shield eller hva det heter, til skjermen iallefall, kanskje hele mobilen. hvor får man kjøpt de og er de noe bra? http://www.zagg.com/invisibleshield/index.php er veldigt bra. Har selv bestilt denne: http://www.zagg.com/invisibleshield/htc-ma...ins-shields.php Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) har akkurat solgt touch hd min og bestilt meg magic gleder meg som en unge, men jeg lurer på om jeg skulle kjøpt meg sånn inisible shield eller hva det heter, til skjermen iallefall, kanskje hele mobilen. hvor får man kjøpt de og er de noe bra? http://www.zagg.com/invisibleshield/index.php er veldigt bra. Har selv bestilt denne: http://www.zagg.com/invisibleshield/htc-ma...ins-shields.php aaah kunne tenkt meg en sånn, men mener å ha lest ett sted at zagg har mange ukers leveringstid? Endret 10. juni 2009 av Andre88no Lenke til kommentar
grapz Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 aaah kunne tenkt meg en sånn, men mener å ha lest ett sted at zagg har mange ukers leveringstid? Har en kollega som bestillte for en stund siden, fikk den etter 5 dager. Jeg bestillte min i går, den er til pakking nå. Valgte Royal Mail Express (15 pund) og den oppgis til 2-4 dager leveringstid. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 aaah kunne tenkt meg en sånn, men mener å ha lest ett sted at zagg har mange ukers leveringstid? Har en kollega som bestillte for en stund siden, fikk den etter 5 dager. Jeg bestillte min i går, den er til pakking nå. Valgte Royal Mail Express (15 pund) og den oppgis til 2-4 dager leveringstid. ok sattser på at det går bra da, bestile nettop selv håper på å få den neste uke engang Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Noen som vet om en butikk i Trondheim hvor det er mulig å få prøve telefonen? Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Noen som vet om en butikk i Trondheim hvor det er mulig å få prøve telefonen? vet ikke med trondheim, men jeg fikk iallefall teste magic hos telebutikken her i Bergen. går utifra de har butikker der oppe også Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det virker jo som en artig telefon. Men har den exchange støtte? Og denne er vel egenlskspråklig, så hvordan virker den med norsk og æ ø og å? Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det virker jo som en artig telefon. Men har den exchange støtte? Og denne er vel egenlskspråklig, så hvordan virker den med norsk og æ ø og å? Ja, det er en artig telefon. Ja, den har visstnok støtte for exchange. http://www.htc.com/www/product/magic/overview.html Min Vodafone-utgave funker fint med skandinavisk keyboard. Det er bare å installere Scandinavian Keyboard fra Android Market. Samboeren min har handlet en uten Vodafone-branding her i landet og får ikke denne app'en til å fungere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå