Potetfar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei og hopp! Fant ikke noe annet sted å poste denne, så OT får gå. Det har seg slik at på fredag skal jeg på ZarGate, et LAN i Vestnes. Det ligger, for de som ikke vet det, i Møre og Romsdal, mens jeg bor i Hamar, på andre sida av landet. Jeg vil helst ha med stasjonær pc, og da stusser jeg litt på hvordan det er å drasse med seg en slik stor kasse med alt nødvendig tilbehør? Det eneste jeg har funnet fram til vha diverse googling er at det er sjåføren som bestemmer om det er plass. Ingenting å vie livet til, med andre ord. Så er det noen som vet hvordan det pleier å være å drasse med seg en stor boks på bussen? Evnt andre forslag for å komme seg dit? Kollektivt er nok eneste alternativ, og jeg har ikke noe lyst til å betale noe mer enn rundt 1000 kr totalt begge veier. Takker for svar! Lenke til kommentar
lilko Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det finnes slike bærebagger for stasjonære pcer. Der det er plass til mus og tastatur. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Genialt! Hvor kan jeg få tak i det? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 når jeg så topic så jeg for meg noen som satt med stasjonær og jobba og ikke laptop på en buss, DET ville vært det beste noensinne, med et aggeregat på slep og greier, hahaha Lenke til kommentar
pertm Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Minner litt om hva jeg venta at noen skulle gjøre en gang da jeg var på toget ved Hamar et år ved påsketider. Tenkte litt det samme selv der var vi på Komfor avdelingen så man kunne spart seg med skjøteledning som går til flere kontakter. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Jada, kan vi komme tilbake til poenget nå? For å gjøre det klart har jeg ingen planer om å rigge opp på bussen, bare ta med hele sulamitten fra A til... Å. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du kan prøve å få plass til den i en koffert. Funket ypperlig for meg. Bare vær forsiktig med å bruke trille-koffert /koffert med hjul. vibrerer mye. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 en bag duger godt, har brukt det flere ganger. polstre gjerne med klær. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 http://microplex.no/aspx/produkt/prdinfovn...spx?plid=108132 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Synd at den der ikke beskytter mot vind, snø og regn da. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Fant en bag som beskytter mot de tingene på Avatek, lokal fysisk butikk. Hadde ikke hatt tid til å bestille på Microplex likevel iom at jeg drar på fredag. Da ser det ihvertfall mer forsvarlig ut, regner ikke med at bussjåførene henger seg opp i en (eller to) helle større bagger? Takk for alle svar hittil forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå