Gå til innhold

Stasjonær pc på buss?

Potetfar

Anbefalte innlegg

Hei og hopp! Fant ikke noe annet sted å poste denne, så OT får gå.

Det har seg slik at på fredag skal jeg på ZarGate, et LAN i Vestnes. Det ligger, for de som ikke vet det, i Møre og Romsdal, mens jeg bor i Hamar, på andre sida av landet. Jeg vil helst ha med stasjonær pc, og da stusser jeg litt på hvordan det er å drasse med seg en slik stor kasse med alt nødvendig tilbehør? Det eneste jeg har funnet fram til vha diverse googling er at det er sjåføren som bestemmer om det er plass. Ingenting å vie livet til, med andre ord.

Så er det noen som vet hvordan det pleier å være å drasse med seg en stor boks på bussen? Evnt andre forslag for å komme seg dit? Kollektivt er nok eneste alternativ, og jeg har ikke noe lyst til å betale noe mer enn rundt 1000 kr totalt begge veier.

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant en bag som beskytter mot de tingene på Avatek, lokal fysisk butikk. :) Hadde ikke hatt tid til å bestille på Microplex likevel iom at jeg drar på fredag. Da ser det ihvertfall mer forsvarlig ut, regner ikke med at bussjåførene henger seg opp i en (eller to) helle større bagger? Takk for alle svar hittil forresten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...