oslo121 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 noen som har opplevd dette? hvordan får man fikset dette igjen? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Vet ikke hvorfor det skjer, men når det sjedde her formaterte jeg PC'en Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 da mister jeg jo alt som er innpå da? poenget er jo at jeg har kjøpt meg ny bærbar og derfor skal ha litt musikk og diverse over på den nye Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Vell du må vell opp med maskinen og skaffe ett USB disk kabinett og sette disken i for å så kopiere opp det du vil ha. Da slipper du å dra igang maskinen, om ikke disken er kaputt. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 prøv å sette disken i en fungerende pc, å restart så pcen. I mitt tilfelle sjekket pcen harddisken for feil i oppstart og ordnet problemet. Lenke til kommentar
wim Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Rimelig vanskelig å gi råd når du ikke gir bedre beskrivelse av problemet enn du har gjort. Hva slags utstyr har du? Hva gjorde du før den slutta å fungere? Nøyaktig hvor i oppstartsprosessen er det den rebooter ? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 høres ut som et tilfelle av windows gone emo Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 det er windows xp. gjorde ikke no spess sist gang den virka. skrudde av den på vanlig måte. neste dag skrur jeg den på igjen og den kommer til windows xp bildet der den loader til å starte og så kommer det et blått bilde med hvit skrift som jeg ikke rekker å se før den restarter og sånn går den om og om igjen. sånn har den vært siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå