int20h Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ubuntu skal sertifiseres på HP Proliant, på lik linje med RHEL og SLES. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har et inntrykk av at Ubuntu ikke har satset lenge nok på servere til å være en utprøvd nok løsning, men kanskje det er bare meg. Uansett er det bra med mer konkurranse på dette feltet, det vil nok føre til bedre produkter Lenke til kommentar
picatta Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Først burde dem få til trackpad'en til HP bærbare... Er nå det eneste fuckuppet ved Ubuntu på HP bærbar... Lenke til kommentar
Rankin Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 En annen positiv side ved at Ubuntu eventuelt blir sertifisert er at støtten også blir bedre for Debian da Ubuntu er et derivat av Debian. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Pfft. Ubuntubrukere har bare godt av litt manuell konfigurasjon. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Pfft. Ubuntubrukere har bare godt av litt manuell konfigurasjon. Ikke hvis det ikke fører til ekstra funksjonalitet. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Først burde dem få til trackpad'en til HP bærbare... Er nå det eneste fuckuppet ved Ubuntu på HP bærbar... Fuck me if I'm wrong, men denne artikkelen har vel omtrent ingenting med Ubuntu på HP bærbare å gjøre...? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) indeed, som alltid så er det på server det blir sertifisert, på skrivebordet er det nok windows som "gjelder"... og gjetter meg til at det er snakk om web-cluster det fokuseres på. altså slikt som google og amazon nok har stående en del av. Endret 17. februar 2009 av hobgoblin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå